اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توقع بیشتری از باشگاه فولاد ماهان داشتم

رمضانی: سهل انگاری مسئولان موجب آسیب دیدگی من شد

بازیکن تیم اسکواش فولادماهان گفت:تنها سهل انگاری مسئولان موجب آسیب دیدگی من شد چراکه به هیچ عنوان در رشته‌ای مانند اسکواش صدمه دیدن با این شدت نباید وجود داشته باشد.

رمضانی: سهل انگاری مسئولان موجب آسیب دیدگی من شد

الهام رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در کمال تاسف از بهمن‌ماه سال گذشته با آسیب دیدگی بسیار بدی مواجه شدم که منجر به پارگی رباط پایم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طی مدتی که با مصدومیت مواجه شدید رسیدگی خاصی از جانب مسئولان باشگاه و فدراسیون برای شما صورت گرفته یا خیر تصریح کرد: توقع بسیار بیشتری از مسئولان باشگاه و فدراسیون داشتم، من از ورزشکاران با سابقه در رشته اسکواش بوده و چندین سال است که عضو تیم ملی هستم اما طی مدتی که مصدوم شدم با بی‌مهری فراوانی روبه‌رو شدم.

بازیکن تیم اسکواش فولادماهان اضافه کرد: هزینه عمل جراحی من در حدود 12 میلیون تومان بود و روزانه باید مبلغ 25 هزارتومان به عنوان هزینه فیزیوتراپی بپردازم که پرداخت این هزینه‌ها برای من بسیار سنگین است.

وی در ادامه به دلایل آسیب دیدگیش اشاره کرد و افزود: در زمین‌های لغزنده اسکواش یزد مشغول به کار بودیم که پایم سر خورد و منجر به پیچ خوردن و آسیب دیدگی پایم شد.    

رمضانی با بیان اینکه زمین‌های اسکواش یزد به هیچ عنوان از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود تأکید کرد: این زمین‌ها چندین بار موجب زمین خوردن سایر بازیکنانی که مشغول مسابقه بودند می‌شد، بابت این زمین اعتراض‌های بسیاری کردیم و گفتیم حداقل روی سطح زمین را طی بکشند، اما هیچ کاری برای این زمین انجام نشد.

وی گفت: از این موضوع رنج می‌برم که تنها سهل انگاری مسئولان موجب آسیب دیدگی من شد چراکه به هیچ عنوان در رشته‌ای مانند اسکواش صدمه دیدن با این شدت نباید وجود داشته باشد.

بازیکن تیم اسکواش فولادماهان تأکید کرد: یک نفر از مسئولان اسکواش در استان یزد به من حتی یک زنگ نیز نزده‌اند، در حالی که آسیب دیدن من در این استان رخ داد و در حال حاضر هم تنها به دلیل عشقی که به رشته اسکواش داشته‌ام در این رشته مانده‌ام.     

وی با اشاره به دیدار این هفته اسکواش فولاد ماهان با تیم تهران تاکید کرد: بازی بسیار سختی پیش روی تیم فولاد ماهان است چراکه تیم تهرانی از بازیکنان ملی‌پوش سود می‌برد و هر یک از دو تیم که موفق به شکست یکدیگر شوند قهرمان رقابت‌های لیگ برتر اسکواش بانوان می‌شوند.

رمضانی در پایان گفت: به دلیل این آسیب دیدگی تا سال آینده خانه نشین خواهم بود.

انتهای پیام/63020/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول