اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج:

جیب‌بر زن‌نما در کرج دستگیر شد

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری جیب‌بر زن‌نما در کرج خبر داد.

جیب‌بر زن‌نما در کرج دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: مردی که با تغییر چهره و پوشاندن لباس‌های زنانه خود را به شکل زن درآورده و اقدام به جیب‌بری از زنان در مراکز خرید و محل‌های شلوغ می‌کرد، با تلاش ماموران انتظامی کرج دستگیر شد.

وی ادامه داد: روز گذشته با مراجعه خانمی به کلانتری و ارائه گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره جیب‌بری به مبلغ 600 هزار تومان از وی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 44 ولدآباد قرار گرفت.

این مسئول گفت: مالباخته طی شکایتی اظهار داشت که برای خرید به بازارچه رفته بود که متوجه به سرقت رفتن مبلغ 600 هزار تومان وجه نقد از داخل جیب لباسش و عبور زنی به سرعت از کنار خود می‌شود.

خیرخواهان ادامه داد: بنابراین اکیپی از ماموران کلانتری 44 ولدآباد به محل مورد نظر مراجعه و اقدام به پیگیری موضوع و گشت‌زنی در منطقه جهت یافتن ردی از سارق شدند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از چندین ساعت کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات نامحسوس با زیر نظر گرفتن افرادی که در بازارچه و اطراف آن در حال تردد بودند به شخصی برخورد کردند که با پوشیدن لباس‌های زنانه با پرسه زدن در اطراف افرادی که جهت خرید آمده بودند از آنها جیب‌بری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از اطمینان از اینکه این فرد همان متهم مورد نظر است، طی یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از متهم چندین دسته کلید، یک عدد فندک، چادر و لباس زنانه، کلاه گیس، شال زنانه، دستکش زنانه، یک عدد انبر دست، یک عدد تیغ موکت بری و مبلغ 57 هزار تومان وجه نقد کشف و همراه با متهم دستگیر شده به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهم در بازجویی‌های ماموران اعتراف کرد که با تغییر ظاهر خود به شکل زنانه و سوار شدن در ماشین‌های عبوری و یا قرار گرفتن در کنار افراد در مغازه‌های شلوغ و بازارچه‌ها اقدام به جیب‌بری و کیف‌قاپی از آنها می‌کند. گفتنی است، در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/2302/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول