اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو دستور توقف اجرای طرح‌های شهرک‌سازی در کرانه باختری را صادر کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که برای دیدار با مقامات چینی به پکن سفر کرده است، دستور داد اجرای طرح‌های شهرک‌سازی در کرانه باختری متوقف شود.

نتانیاهو دستور توقف اجرای طرح‌های شهرک‌سازی در کرانه باختری را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم، «بنیامین نتانیاهو» در تماس تلفنی با «اوری ارییل» وزیر اسکان رژیم صهیونیستی دستور داد تا اعطای مجوز ساخت‌وساز در کرانه باختری را متوقف کند.

بر اساس این گزارش نتانیاهو چند هفته پیش از وزیر اسکان که منتسب به حزب «خانه یهودی» است خواسته بود تا اعطای مجوز ساخت‌وساز در کرانه باختری را متوقف کند اما وی گفته بود که در صورت توقف صدور مجوز‌ها، حزب وی از دادن رأی به طرح بودجه امتناع خواهد کرد.

ساخت‌وسازها در شهرک‌های صهیونیستی در حالی است که مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی از سال 2010 به دلیل پافشاری این رژیم بر شهرک‌سازی و بی‌توجهی به خواسته جهانی برای پایان دادن به شهرک‌سازی‌ها، متوقف شده است و این در حالی است که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا سعی دارد با ارائه طرحی مذاکرات سازش را احیا نماید و در این راستا تماس‌هایی را با طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی و کشورهای عربی آغاز کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول