اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد

خسارت 40 درصدی به مزارع کلزا در شوشتر / بررسی ناظران برای برآورد خسارت

مدیر جهاد کشاورزی شوشتر از خسارت 40 درصدی مزارع کلزا این شهرستان خبر داد و گفت: آمار دقیقی از میزان خسارت در دست نیست.

خسارت 40 درصدی به مزارع کلزا در شوشتر / بررسی ناظران برای برآورد خسارت

نادر پوررکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: بارندگی‌های پی‌درپی چند روز گذشته باعث خسارت 40 درصدی به مزارع کلزا این شهرستان شده است.

وی افزود: برای بررسی برآورد خسارت وارد شده بر اثر بارندگی‌های چند روز گذشته در این شهرستان ناظرانی به مزارع اعزام شده‌اند و بررسی‌ها آغاز شده است.

پوررکنی درباره سطح زیر کشت کلزا در شوشتر گفت: سطح زیر کشت کلزا در این شهرستان 320 هکتار بوده که امسال در مقایسه با سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به میزان برداشت شده کلزا خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز برداشت کلزا دراین شهرستان تاکنون 4 هزار تن کلزا از کشاورزان شوشتری خریداری شده است.

خسارت به صیفی‌جات قابل توجه است

وی بیان کرد: سطح زیر کشت صیفی‌جات در شوشتر 80 هکتار است که بر اثر بارندگی‌های روزهای گذشته این سطح زیر کشت نیز دچار خسارت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شوشتر عنوان کرد: ناظران طی بررسی مزارع صیفی‌جات میزان خسارت وارد شده به‌واسطه بارندگی‌های چند روز گذشته را 20 درصد اعلام کرده‌اند.

پوررکنی از تعلق گرفتن بیمه به مزارع خسارت دیده خبر داد و بیان کرد: مزارعی که تحت پوشش بیمه بوده‌اند و متحمل خسارت شده‌اند، بیمه به آنها تعلق می‌گیرد که کار بررسی خسارات وارد شده به مزارع و  برآورد آن در حال انجام است.

انتهای پیام/72006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول