اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

سخنان امام راحل معیار سنجش کاندیداهاست

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سخنان امام خمینی معیار خوبی برای سنجش کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است.

سخنان امام راحل معیار سنجش کاندیداهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی کوچک‌زاده عصر امروز در نشستی با دانشجویان در تالار حکمت دانشگاه گیلان با بیان اینکه انسان در طول زندگی با انتخاب‌هایی مواجه می‌شود که باید تنها یک راه را انتخاب کند، اظهار کرد: نیاز نخست انتخاب صحیح، داشتن اطلاعات درست و جامع است.

*سخنان امام (ره) معیار سنجش کاندیداها است

وی داشتن تخصص و تجربه برای فرآوری، پردازش و ارزیابی اطلاعات را از دیگر نیازهای انتخاب صحیح عنوان کرد و گفت: برای انتخاب صحیح باید معیار و میزان‌های درستی داشت و تبعات هر تصمیم و انتخابی را پذیرفت.

این مسئول با بیان اینکه اطلاعات صحیح و کامل را باید با معیاری صحیح سنجید، تصریح کرد: در این روزها هر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شعارهایی می‌دهد که باید این سخنان را با معیارها سنجید.

کوچک‌زاده سخنان امام خمینی (ره) را معیار خوبی برای سنجش نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دانست و اذعان کرد: تمام کاندیداها خود را پیرو امام (ره) می‌دانند و می‌خواهند با وصل کردن خود به ایشان رأی جمع کنند.

*سخنان برخی آقایان در تناقض با سخنان امام (ره) است

وی به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی درباره صحبت با مقام معظم رهبری پیش از اعلام کاندیداتوری خود اشاره کرد و یادآور شد: برخی آقایان می‌خواهند مسئولیت و تبعات کار آمدن یا نیامدن خود به عرصه انتخابات را به گردن رهبری بیندازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره مسئله فلسطین، تصریح کرد: حضرت امام (ره) فرمودند که «مسئله قدس مسئله جهان اسلام است، نه اعراب» اما برخی آقایان که خود را دوست امام (ره) می‌دانند در این روزها می‌گویند صحبت‌هایی می‌کنند که در تناقض با سخنان امام (ره) است.

وی با بیان اینکه امروز سخن برخی آقایان سخن حضرت امام (ره) نیست، افزود: ما نیز حاضریم با غرب صلح کنیم، اما این صلح باید مانند صلح امام حسن (ع) باشد.

کوچک‌زاده ادامه داد: در زمان امام حسن (ع) معاویه کاغذ سفیدی را مهر زد و امضا کرد و نزد امام حسن (ع) فرستاد و ایشان در کمال عزت شرایط صلح را نوشتند و معاویه شروط را پذیرفت.

*تحریف حقایق انقلاب از خطرات پیش‌رو است

وی تحریف حقایق انقلاب را یکی از خطرات پیش‌رو انقلاب اسلامی عنوان کرد و متذکر شد: برخی از مشکلات جامعه مربوط به سوء‌مدیریت و برخی نیز مربوط به مشکلات عمومی جامعه است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تصریح بر اینکه تا زمانی که بر ارزش‌ها پایبند باشیم فشارهای دشمنان ادامه می‌یابد، اظهار کرد: دلیل فشارهای 34 ساله، پایبندی و تکیه بر انقلاب، ارزش‌های اسلامی و انسانی و ضد استکباری است.

وی با اشاره به برخی سخنان امام خمینی (ره) به‌ویژه پس از پذیرش قطعنامه پایان جنگ در سال 67، تصریح کرد: سخنان حضرت امام (ره) را باید با سخنان برخی کاندیداها مقایسه کرد تا از میزان پایبندی آنها بر اصول انقلاب آگاه شد.

*رأی‌ دادن در انتخابات سیلی به دشمنان است

کوچک‌زاده نداشتن حب و بغض پیش از نتیجه هر انتخاباتی را دارای اهمیت بالایی دانست و خاطرنشان کرد: هر رأی باید در راستای خدمت به کشور و سیلی زدن به دشمنان باشد.

به گفته وی، ایجاد آشفته بازار سیاسی در کشور به این دلیل است تا صدای حقیقت به جایی نرسد.

انتهای پیام/2300/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول