اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دو سال آینده صورت می‌گیرد

تهیه طرح هادی برای 300 روستای اردبیل

استاندار اردبیل بر تهیه طرح هادی برای 300 روستای استان اردبیل تا دو سال آینده تاکید کرد.

تهیه طرح هادی برای 300 روستای اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان اردبیل، اکبر نیکزاد اظهار داشت: طبق برنامه پنجم توسعه در روستاهای بالای 20 خانوار تهیه و اجرای طرح هادی باید به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: تا سال 94 در استان باید برای 300 روستا طرح هادی تهیه شود که نیمی از آن را امسال در دستور کار قرار می‌دهیم و بقیه را برای سال 93 برنامه‌ریزی می‌کنیم تا سال آینده پایان تهیه طرح هادی روستاهای بالای 20 خانوار در استان باشد.

وی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یک نهاد با برکت برای نظام اعلام کرد و بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) نهادی را بنا نهاد که عملکرد و فعالیت‌ها و ثمرات آن نشان دهنده عظمت فرمان تاریخی امام (ره) در افتتاح حساب 100 است.

استاندار اردبیل وجود بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی را برکتی برای نظام عنوان کرد و افزود: این نهاد انقلابی با توجه به کثرت خدمات ارائه شده بدون بار مالی به دولت در امر خدمت‌رسانی به محرومین و روستاها تلاش می‌کند.

نیکزاد با اشاره به فعالیت‌های مختلف بنیاد مسکن اذعان داشت: ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در امر بازسازی رتبه اول را بین ستادهای معین کسب کرده است که این امر گامی بزرگ در راستای اعتلای این نهاد به عنوان بازوی مهم انقلاب است.

وی تهیه و اجرای طرح هادی را یکی از مهمترین عملکردهای بنیاد مسکن اعلام و تصریح کرد:‌ 65 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان نوسازی شده است که تا سال 94 باید کلیه مساکن روستایی را نوسازی و مقاوم‌سازی کنیم.

وی اضافه کرد: به روستاهایی که در امر نوسازی خانه‌های خود تلاش کرده‌اند در راستای اجرای طرح هادی روستایی اعتبار ویژه‌ای قرار می‌دهیم تا روستاهای مقاوم در برابر زلزله و روستایی با انگیزه مهاجرت کلیۀ روستاییان به روستا ایجاد شود.

انتهای پیام/62003/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول