اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

دهیاران باید در روستاها محور کارآفرینی شوند

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: دهیاران باید در روستاها محور کارآفرینی شوند و با ایجاد شرکت‌های تعاونی خدماتی، بسته بندی و... کاری کنند که روستاها درآمدزا شوند.

دهیاران باید در روستاها محور کارآفرینی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی ورجانی در حاشیه جلسه شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: مردم در برخی شهرهای کوچک و به خصوص روستاها دچار رکود شده‌اند به نحوی که هیچ کار درآمدزا و طرح خود اشتغالی در آنها انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه دهیاران باید با مردم و مسئولان تعامل جدی‌تری برقرار کنند افزود: باید جایگاه و منزلت دهیاران به آنها برگردانده شود.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها با اشاره به کمبود اعتبار در بخش‌های روستایی اضافه کرد: حقوق دهیاران به شکل بهتری تغییر کرده است و براساس قانون کار و تعداد روزهایی که کار کرده‌اند تعیین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دهیاری یک دستگاه اجرایی است گفت: بر‌اساس قوانین جدید و بررسی‌های انجام شده، دهیاران باید مانند یک دستگاه اجرایی عمل کنند.

قاسمی گفت: بر این اساس باید یک ذی حساب بر‌ درآمدها و اعتبارات دریافتی و دهیاری‌ها نظارت کند که به نظر می‌رسد وجود یک ذی حساب، برای دهیاری‌های یک بخش کافی باشد.

وی افزود: فرماندار قم و بخشداران باید اجرای چند پروژه را به عهده دهیاران بگذارند تا نقاط ضعف و قوتشان مشخص شود.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول