اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

نگارخانه ویژه آثار هنرمندان هنرهای‌ تجسمی اراک گشایش یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برپایی نگارخانه ویژه آثار هنرمندان هنرهای تجسمی اراک در مجتمع ستارگان خبر داد.

نگارخانه ویژه آثار هنرمندان هنرهای‌ تجسمی اراک گشایش یافت

مصطفی مشایخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نگارخانه با محوریت دستاوردهای جشنواره‌های بین‌المللی امام رضا (ع) و به منظور فراهم کردن بسترهای لازم برای حمایت از هنرمندان و فروش آثار هنری آنان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این نگارخانه بیش از 100 تابلو از آثار هنرمندان هنرهای تجسمی اراک به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد:  هنرهای تجسمی هنر اصیل ایرانیان است که هنرمندان این مرز و بوم همواره با آن عجین بوده‌ و آثار متنوع و قابل توجه‌ای را نیز به جامعه ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: بدون شک هنرمندان نقش کلیدی و محوری در جامعه دارند و باید برای خلق آثار هنری در مقابله با جنگ نرم بیش از پیش تلاش کنند.

مشایخی خاطرنشان کرد: هنرمندان وظیفه دارند مبانی استوار انقلابی را با استفاده از هنر در جامعه گسترش داده و به بهترین نحو ممکن رسالت خود را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه هنر امتیاز و موهبتی الهی است که باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد، تأکید کرد: هنر موجب اعتبار یک ملت می‌شود و هنرمندان باید این نعمت خدادادی را با عرفان و آگاهی از ارزش‌های انسانی صیقل داده و به بهترین شکل ممکن و اثرگذار به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/87004/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول