اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هنرمندان دامغانی

نمایشگاه «هبوط انسان» در نگارخانه سبزینه دامغان برپا شد

نمایشگاه نقاشی «هبوط انسان» به همت هنرمندان دامغانی در نگارخانه سبزینه مجتمع فرهنگی شهید شاهچراغی این شهر برپا شد.

نمایشگاه «هبوط انسان» در نگارخانه سبزینه دامغان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این نمایشگاه به همت انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان به مناسبت هفته معلم برپا شد.

30 اثر مژده‏سادات حسینی به مدت یک هفته در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان و جمعی از مسئولان و هنرمندان حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ همچنین به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) از کارکنان زن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تقدیر شد.

به مناسبت میلاد سراسر نور دخت پیامبر اکرم (ص)، بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم تجلیل از کارمندان زن این اداره برگزار شد.

امیرهوشنگ باهنر، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، فاطمه زهرا(س) را الگوی تمام زنان عالم دانست.

وی با بیان احادیثی از ائمه اطهار(ع)، به بیان برخی ویژگی‏های شخصیتی آن حضرت از جمله خشوع، وفاداری و رعایت حقوق دیگران پرداخت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: این ویژگی‏های بی‏بدیل همواره نگرانی‏ها و ناراحتی‏های دنیا را از انسان دور می‏کند و برای انسان شادی به ارمغان می‏آورد.

مجید رهبر، معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست گفت: همواره در آیات و احادیث در خصوص احترام به زنان و مادران به مسلمانان سفارش شده است.

وی اظهار کرد: زنان نیز با الگو قرار دادن زندگی حضرت فاطمه (س) می‏توانند در تمامی زمینه‏ها به قله‏های رفیعی دست یابند.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول