اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم:

سند چشم‌انداز اصناف قم تدوین می‌شود

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از تدوین سند چشم‌انداز اصناف قم خبر داد و گفت: مجامع صنفی قم باید برنامه‌های خود را ارائه کنند.

سند چشم‌انداز اصناف قم تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید رضا دهناد در جلسه مشترک روسای مجامع صنفی استان قم که در اداره کل صنعت، معدن و تجارت برگزار شد گفت:‌ با توجه به اینکه سهم بخش خدمات در استان قم بیش از سایر بخش‌های اقتصادی است بنابراین رسیدگی به مسائل صنفی از اولویت‌های ما در سال 92 است.

وی تاکید کرد: اصناف قم همواره در خدمت اهداف انقلاب اسلامی بوده و کارنامه درخشانی در نهضت اسلامی از خرداد 42 تاکنون داشته‌اند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با تاکید بر نقش اصناف قم در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی ابراز امیدواری کرد: اصناف قم در هر دو حوزه سیاسی و اقتصادی نقش خود را ایفا کنند و در این راستا دو مجمع صنفی قم باید سند چشم انداز و برنامه‌های عملیاتی خود را برای تصویب در کمیسیون نظارت ارائه کنند.

سید جواد دهناد رئیس مجمع تولیدی و خدمات فنی استان قم و همچنین غلامرضا تفتی رئیس مجمع توزیعی نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد و اقدامات دو مجمع ارائه کردند.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول