اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج مستضعفین:

دشمنان با هدف سازش با آمریکا می‌خواهند عمود خیمه انقلاب را بکشند

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان داخلی و خارجی از سال 91 با هدف سازش بین ایران و آمریکا می‌خواهند عمود خیمه انقلاب را زیر سئوال ببرند که کور خوانده‌اند و باید به زباله‌دان تاریخ بپیوندند.

دشمنان با هدف سازش با آمریکا می‌خواهند عمود خیمه انقلاب را بکشند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، سردار عبدالرضا آزادی ظهر امروز در جلسه همایش روشنگری بسیجیان و حلقه‌های صالحین شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: همه باید هوشیار بوده و یک لحظه غفلت نداشته باشیم، زیرا دشمنان به طور مرتب در حال رصد مردم کشورمان هستند.

وی با اشاره به مقاومت مردم فلسطین و لبنان افزود: استقامت و ایستادگی رزمندگان مظلوم فلسطین و لبنان منجر به پیروزی‌های پی در پی آنان شده است.

آزادی؛ لزوم وحدت و انسجام را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: بیداری اسلامی امروز سراسر دنیا را فرا گرفته است و این از جایگاه با عظمت تفکر ولایت فقیه است.

این یادگار دوران دفاع مقدس به ذلت استکبار جهانی، آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز نرخ بیکاری در آمریکا به بیش از 10 درصد رسیده است و این کشور بیش از 16 تریلیون بدهی دارد و در حال ورشکستگی و فرو ریختن است.

وی به فرا رسیدن انتخابات 24 خردادماه کشورمان اشاره کرد و افزود: دشمنان داخلی و خارجی از سال 91 با هدف ارتباط با آمریکا و سازش ایران و آمریکا می‌خواهند عمود خیمه انقلاب را زیر سئوال ببرند که کور خوانده‌اند و باید به زباله‌دان تاریخ بپیوندند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: پیام 220 شهید دوران دفاع مقدس حول محور ولایت بود.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم ابراز کرد: آمریکایی‌ها به دنبال متوقف کردن پیشرفت‌های ایران هستند و این در حالی است که آنها حتی خواسته‌های هم‌پیمانان خود مانند برخی از اعضای اتحادیه اروپا مانند یونان را نمی‌توانند جواب دهند، از طرفی آمریکا خود نیز در بحران شدید اقتصادی قرار دارد.

آزادی؛ نخستین راهبرد دشمن را کاهش مشارکت و حضور در پای صندوق‌های رای و دومین راهبرد را ایجاد ناامنی و نشان دادن نبود سلامت انتخابات به هر وسیله ممکن و سومین راهبرد را ایجاد درگیری و چالش در میان مسئولان دانست و افزود: دشمنان این اهداف را دارند، بنابر این باید مواظب باشیم و حرکت‌های خود را سنجیده و در این راستا گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

آزادی، رشد علمی اندیشمندان کشورمان را رتبه 11 در دنیا دانست و اظهار داشت: باید در سایه استقامت و خلاقیت نقش خود را در صحنه مختلف انقلاب اسلامی ادا کنیم.

وی به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: حماسه به معنای شجاعت و حرکت مدبرانه و جهاد گونه است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای را حماسه ملت برشمرد و گفت: باید همه در 24 خرداد حماسه‌ای را خلق کنیم که دشمنان ایران دیگر توان صحبت و حرکت را نداشته باشند و دنیا را متحیر کنیم.

وی با برشمردن انتخاب اصلح چه در ریاست جمهوری و چه در شوراها را مورد تاکید قرار داد و با توجه به فرامین رهبری در زمینه ویژگی‌های فرد اصلح گفت: فرد اصلح باید به خدا، قانون اساسی و مردم ایمان داشته و مقاوم در برابر دشمنان باشد.

وی، با تدبیر بودن و داشتن برنامه اقتصادی را دیگر ویژگی فرد اصلح نام برد و  اظهار داشت: فردی را انتخاب کنیم که حاشیه درست نکند و بتواند از نقاط قوت رئیس‌جمهور قبلی استفاده و نقاط ضعف را برطرف نماید.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین کشور؛ اطاعت از رهبری و قانون را دیگر شاخص فرد اصلح بر شمرد.

انتهای پیام /70021/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول