اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

500 کلاس درس در آمل هوشمند شدند

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: با مشارکت خانواده‌ها و خیرین بیش از 500 کلاس درس را هوشمند کردیم.

500 کلاس درس در آمل هوشمند شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان این شهرستان گفت: حضرت زهرا (س) برترین زن در عالم هستی و الگوی تمامی زنان جهان است.

وی با اشاره به جایگاه معنوی بانوی بزرگ جهان اسلام، افزود: اذکار تسبیح حضرت زهرا (س) با توجه به طواف انسان نمازگزار در حرم امن الهی، موجب آرامش وجود هر مؤمنی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل در ادامه با نکوداشت مقام استاد شهید مطهری، گفت: شهید مطهری انسانی کامل، جامع و تمام‌نگر به مسائل دین و دانش بود.

وی افزود: دانش مسئله زیرین پایه تفکر و اندیشه انسان است.

لطفی با تاکید بر اهمیت همراهی دانش با ایمان، تصریح داشت: معلم زمانی اندیشمند است که علم او در کنار ایمان باشد.

وی مطهری را انسانی بزرگ و معلمی فرهیخته دانست و گفت: تعلیم به ظاهر انتقال دانش است اما در کنارش تربیت فکر، روح، ایمان و اخلاق است و این مهم در مطهری به زیبایی به نمایش در آمد.

مدیر آموزش و پرورش به جایگاه علمی و رتبه دو کنکور دانش‌آموزان مازندران در سطح کشور اشاره داشت و گفت: درخشش دانش‌آموزان آملی در کشور و جهان بسیار محسوس است و همواره شاهد طلوع ستارگان بزرگی از دانش‌آموزان این شهرستان در جهان هستیم.

وی با بیان سیاست وزارت آموزش و پرورش در جذب دانش‌آموزان به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، گفت: 48 در صد دانش‌آموزان آملی به رشته‌های فنی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای هدایت تحصیلی شده‌اند.

لطفی با تقدیر از حضور خانواده‌ها در امور جاری آموزش و پرورش، گفت: اولیای دانش‌آموزان در سال تحصیلی 92-91، 15 میلیارد ریال به آموزش و پرورش شهرستان در سطح مدارس کمک مالی کردند.

وی افزود: با مشارکت خانواده‌ها و خیرین بیش از 500 کلاس درس را هوشمند کردیم.

مدیر آموزش و پرورش آمل به رویکرد قرآنی آموزش و پرورش اشاره داشت و گفت: در سال تحصیلی گذشته برای اجرای طرح‌های قرآنی در سطح مدارس شهرستان 12 میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته است.

وی تصریح داشت: قرائت دعای فرج و صلوات خاصه امام رضا (ع) و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید قبل از تدریس و تشویق دانش‌آموزان به حفظ قرآن کریم از برکات طرح‌های قرآنی در آموزش و پرورش است.

انتهای‌ پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول