اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ملایر خبر داد

شرکت 300 نفر در مرحله اول طرح حافظان قرآن در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از شرکت 300 نفر در گروه‌های مختلف سنی در مرحله اول طرح حافظان قرآن اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد.

شرکت 300 نفر در مرحله اول طرح حافظان قرآن در ملایر

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: اجرای طرح حفاظ قرآن بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری در کشور در سال گذشته اجرایی شد که در این زمینه باید توسط دستگاه‌های فرهنگی کشور 10 میلیون تا 15 میلیون قاری و حافظ در کشور تربیت شود.

وی افزود: در این راستا سهم استان همدان در اداره اوقاف و امور خیریه 5 هزار نفر و در شهرستان ملایر یک هزار و 200 نفر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه این طرح با استقبال خوبی همراه بود، تصریح کرد: در این راستا تکیه ابوالفضل، امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده ابراهیم طجر سامن، دبیرستان سیفیه و مدرسه فخریه متولی این امر در ملایر هستند.

 وی عنوان داشت: در مرحله اول طرح که آزمون آن همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملایر نیز برگزار شد شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی در تالار موقوفات ملایر با هم رقابت کردند.

 حجت الاسلام زین‌العابدینی تصریح کرد: در گروه سنی هفت تا 12 سال با حفظ جزء 30 قرآن کریم 106 نفر، در گروه سنی 13تا 18 تا برای حفظ جزء 30 و جزء اول قرآن 48 نفر و در گروه سنی 19سال به بالا با حفظ جزء30 و جزء اول و دوم قرآن کریم بیش از 170 نفر به رقابت پرداختند که از میان آنها منتخبان گواهینامه پایان دوره و جوایزی را دریافت می‌کنند.

 وی از برگزاری مرحله بعدی آزمون در خرداد ماه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به ادارات اوقاف و امور خیریه مراجعه کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خاطرنشان کرد: در این زمینه مؤسسه جامعه‌القرآن ملایر در تربیت حفاظ همکاری بسیار خوبی با اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان ملایر داشته است.

انتهای پیام/89013/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول