اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس راه گیلان خبر داد

اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسیکلت سواران در پنج شهرستان گیلان

سرپرست پلیس راه گیلان گفت: طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابران پیاده در مناطق و روستاهای پنج شهرستان گیلان در حال برگزاری است.

اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسیکلت سواران در پنج شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهیار رستگار در جریان اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابران پیاده اظهار کرد: این طرح با همت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان و با همکاری پلیس راه استان در پنج شهرستان رشت، رودسر، فومن، صومعه‌سرا و آستانه‌اشرفیه در حال برگزاری است.

وی افزود: در این طرح که با جاذبه‌های نمایشی و هنری نیز همراه است کارشناسان ترافیکی با حضور در جمع مردم به‌ویژه روستاییان و موتورسیکلت‌سواران نکات ایمنی برای استفاده درست و ایمن از موتورسیکلت و نحوه عبور ایمن از عرض و طول راه‌ها را آموزش می‌دهند.

وی از مشارکت هنرمندان سرشناس استان در اجرای طرح مذکور خبر داد و افزود: این هنرمندان به دلیل تاثیرگذاری بیشتر در شرایط بسیار شاد و صمیمی با اجرای نمایش، طنز طرح ارتقای ایمنی را به مرحله اجرا در آوردند.

این مسئول اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران حاضر در طرح مذکور را از دیگر برنامه‌های اجرای آن عنوان کرد.

به گفته وی، نخستین مرحله این طرح در روستای سیاهکل‌رود رودسر برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مردم منطقه همراه بود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان نیز در مراسم مذکور عملکرد پلیس راه استان در فروردین ماه 92 را مورد بررسی قرار داد و توجه به اقدام‌های علمی و فنی را رمز کاهش تصادفات جاده‌ای دانست.

یدالله حسینی با قدردانی از برنامه‌های منظم پلیس راه گیلان در مهار و کاهش تصادفات در طرح نوروزی 92 و فروردین امسال، اظهار کرد: بدون تردید کاهش تصادفات مرهون تلاش‌ها و سخت‌کوشی عوامل پلیس راه بوده است.

وی به لزوم همکاری و تعامل تنگا‌تنگ بین واحدهای پلیس راه با یگان‌های انتظامی و مرزبانی تأکید کرد و افزود: رمز موفقیت و کاهش تصادفات انجام اقدام‌های فنی و علمی در کنار ارتقای روحیه و رفاه کارکنان است.

معاون هماهنگ کننده پلیس گیلان با اشاره به کاهش 23 درصدی تلفات جاده‌ای گیلان در فروردین امسال، خاطرنشان کرد: برای استمرار این روند برنامه‌ریزی بلند مدت و کاربردی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، توجه به اصل مشارکت مردم با پلیس راه و به‌کارگیری تجهیزات الکترونیکی و پیشرفته در راستای کنترل و ایمنی ترافیک را در اولویت کار پلیس ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول