اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه کربلای مازندران:

تخریب بناهای اسلام، حاصل عجز لابی صهیونیست‌ها است

در بیانیه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه کربلای مازندران آمده است: توهین و سعی در تخریب اسلام، حاصل عجز لابی صهیونیستی است.

تخریب بناهای اسلام، حاصل عجز لابی صهیونیست‌ها است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه کربلا در بیانیه‌ای اقدامات خصمانه عناصر وهابی و تروریست‌های سلفی سوریه به نبش و تخریب قبر حجربن عدی و به آتش کشیدن قبر جعفر طیار را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر شعله کینه و عداوت جاهلیت از اردوگاه استکبار جهانی سر برآورد و اقدام وقیحانه عناصر وهابی و تروریست‌های سلفی سوریه به نبش و تخریب قبر حجربن عدی از یاران با وفای امام علی(ع) و به آتش کشیدن قبر جعفر طیار برادر امام علی(ع) در اردن قلوب مالامال از عشق و ارادت مسلمانان را با تازیانه شرارت و عداوت آزرده کرده است.

در ادامه این بیانیه متذکر شد: بدون شک برای ایجاد اختلاف میان پیروان ادیان الهی و ضربه زدن به اصل دین‌مداری این اقدامات طراحی و اجرا شده‌اند، اینگونه حرکات مزبوحانه که در راستای پروژه اسلام‌هراسی هر از چند گاهی با برنامه‌ریزی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل توسط ایادی مزدور آنان صورت می‌پذیرد نشانه روند رو به زوال، انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل عظمت اسلام به استیصال رسیده‌اند.

در ادامه یادآور شد: این هتک حرمت واکنش عجولانه آمریکا به اجلاس عظیم علمای اسلام در تهران بود که وحدت مسلمین آنها را وحشت زده کرده و وجود پیکر سالم این صحابه نورانی بعد از چندین قرن بهترین دلیل حقانیت او است هر چند عاملان این اقدام افرادی به ظاهر وهابی مسلک بوده و خود را به اهل سنت منتسب می‌کنند ولی تنها متهم این حادثه امریکای جنایتکار است و فتوای اصلی جسارت به مدفن پاک حجربن عدی را کاخ سفید صادر کرده و این توطئه برای شوراندن شیعیان علیه اهل سنت است.

در بیانیه مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه کربلای مازندران اضافه شد: لابی صهیونیستی در پی درماندگی مقابل موج جهانی اسلام‌خواهی و حق‌طلبی و شکست مفتضحانه از این جریان در جبهه‌های متعدد، عاجزانه به توهین و تخریب اسلام عزیز روی آورده و به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است غافل از اینکه این آخرین تلاش‌های مذبوحانه آنها حاصلی جز تسریع نابودی محتوم‌شان ندارد و به‌زودی پرچم حق در سراسر جهان بر قلل رفیع کرامت انسانی به اهتزاز درخواهد آمد.

در پایان عنوان شد: این فاجعه برای اهل عبرت و بصیرت حاوی پیام‌های مهمی است، اینکه دشمنان اسلام همه روش‌های ممکن را برای محاصره و انهدام مسلمانان به کار بسته‌اند و اینجا است که تنها گزینه پیش‌روی مسلمانان توکل به خدا و تجمع در زیر بیرق اسلام است.

انتهای پیام/86011/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول