اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با فتنه 88 بود

امام جمعه ایلام گفت: نیروی انتظامی با فهم و بصیرت بالای خود از جمله نیروهایی بود که در خط مقدم مقابله با فتنه 88 قرار گرفت.

نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با فتنه 88 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی ایلام اظهار داشت: جریان فتنه‌ها در ایران اسلامی از خارج از کشور فرماندهی می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی سعی دارند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فتنه سال 88 را دوباره شعله‌‌ور سازند و برای این کار از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به برنامه‌های گسترده دشمنان ایران اسلامی در فتنه 88 اضافه کرد: اکنون مردم به نیت شوم کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ملت ایران پی‌ برده‌اند و نخواهند گذاشت راه و آرمان امام (ره) دچار انحطاط شود.

لطفی با اشاره به همراهی برخی نیروهای داخلی با دشمنان خارجی انقلاب تصریح کرد: بی‌آبروترین افراد در کشور کسانی هستند که فتنه سال 88 را به وجود آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تأکید بر وظیفه حساس و سنگین نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت انتخابات پیشرو گفت: نیروی انتظامی که در سال 88 در خط مقدم مقابله با فتنه قرار داشت به خوبی توانست از عهده این مأموریت برآید.

وی نیروی انتظامی را به عنوان الگوی سایر کشورها در برخورد با هنجارشکنان اجتماعی نام برد و ادامه داد:  پلیس جمهوری اسلامی ایران مورد اعتماد مردم است و در موضوع کنترل جرائم و برخورد با مجرمان نسبت به خیلی از کشورهای دیگر پیشتاز است.

لطفی تصریح کرد: با وجود تبلیغات گسترده دشمنان، ثبات و امنیت اخلاقی در کشور ایران با وجود وسعت زیاد در حد بسیار مطلوبی قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش از تعلیم و تربیت به عنوان اساسی‌ترین و مهم‌ترین برنامه اسلام برای سعادت بشر نام برد و گفت: فلسفه بعثت همه پیامبران برقراری عدالت در بین انسان‌هاست.

وی اظهار داشت: در دین مقدس اسلام هیچ امری به اندازه تعلیم و تربیت مورد توجه قرار نگرفته است لذا اگر تعلیم و تربیتی که مد نظر اسلام و پیامبر اکرم (ص) باشد در جامعه پیاده شود، با یک جامعه اید‌ه‌آل، پیشرو و با ارزش خواهیم داشت.

لطفی تصریح کرد: متأسفانه امروز جامعه بشری در اثر دوری از تعالیم و آموزه‌های پیامبران به یک انحطاط بحرانی و چالش اخلاقی مبتلاست.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار بر لزوم تعلیم و تعلم اسلامی در جامعه تأکید کرده و گفت: نگاه پلیس در جامعه و در برخورد با جرائم باید ظریف، دقیق و عالمانه باشد.

حسن سماواتی ارتقاء سطح دانش علمی کارکنان را از اولویت‌های پلیس جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: این مهم در چند سال اخیر شتاب خوبی به خود گرفته است .

انتهای پیام/2246/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول