اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ادعای جدید رئیس سابق حفاظت اطلاعات اسرائیل علیه ایران

یک مقام سابق نظامی اسرائیل با ادعای ارسال سلاح از تهران به حزب الله مدعی شد که ایران اراده آمریکا و اسرائیل در حمایت از خطوط قرمزشان را آزمایش می‌کند.

ادعای جدید رئیس سابق حفاظت اطلاعات اسرائیل علیه ایران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه تایمز‌آو‌اسرائیل، «آموس یادلین» رئیس سابق حفاظت اطلاعات رژیم صهیونیستی با ادعای ارسال سلاح به حزب‌الله توسط ایران گفت: «ایران در حال آزمایش اراده آمریکا و اسرائیل در حمایت از خطوط قرمزشان است و آنچه که در سوریه دیده می‌شود این است که حداقل برخی از بازیگران از خطوط قرمز عبور کرده‌اند.»

بنا بر این گزارش، در واقع صهیونیست‌ها این اظهارات را انتقادی به رویکرد «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا می‌دانند که گفته بود استفاده از سلاح‌های شیمیایی توسط دولت سوریه عبور از خط قرمز است.

با وجود برخی ادعاها، دولت سوریه بار ها اعلام کرده که از سلاح های شیمیایی در جنگ علیه افراد مسلح در این کشور استفاده نمی کند.

«اد رویس» نماینده کنگره آمریکا که به بیت‌المقدس سفر کرده هشدار داد که اگر دولت اوباما در برخورد با خط قرمزی که برای سوریه ترسیم کرده، کوتاهی کند، درواقع جدیت خود در برخورد با پرونده هسته‌ای ایران را زیر سوال برده است.

وی افزود که فرستادن یک پیام مبهم برای دولت سوریه می‌تواند موجب شکل‌گیری سوء تفاهم در موضع ما نسبت به ایران شود.

این اظهارات پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات اسرائیلی روز گذشته تایید کردند که جنگنده های این رژیم یک کاروان حمل سلاح که گفته می شود مقصد آن لبنان بوده را هدف قرار داده اند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی اوایل امروز حملات موشکی را علیه اهدافی در داخل خاک سوریه انجام داده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول