اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد

راه اندازی سامانه 1490 غذا و داروی خوزستان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: همزمان با سراسر کشور مرکز پاسخگویی 1490 غذا و داروی خوزستان راه‌اندازی شد.

راه اندازی سامانه 1490 غذا و داروی خوزستان

بهزاد شریف مخمل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور مرکز پاسخگویی 1490 غذا و داروی معاونت غذا و داروی خوزستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این سامانه به منظور اطلاع‌رسانی و ارتقای روحیه پاسخگویی و خدمت‌رسانی بیشتر این معاونت به شهروندان خوزستانی، افزایش آگاهی مردم از حقوق خود در حوزه غذا و دارو، نحوه دریافت و دسترسی آسان‌تر به این خدمات راه‌اندازی شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، خدمات قابل ارائه این سامانه را ثبت گزارش‌های مردمی در خصوص مسائل و مشکلات در حوزه غذا و دارو به منظور هدایت و هماهنگی کارشناسان مربوطه برای ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر با توجه به شرایط بیمار و نیز ثبت و رسیدگی به مطالبات مردمی و مشاوره در این زمینه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص تهیه داروهای کمیاب از نزدیکترین داروخانه محل سکونت بیمار که داروی وی موجود است نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این سامانه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیش از این سامانه تلفنی 09646 در اختیار شهروندان خوزستانی بود که فقط سوالات دارویی آنان را پاسخ می‌داد و از این پس سامانه 1490 جایگزین آن در دو حوزه غذا و دارو شده است.

انتهای پیام/72001/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول