اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان قم:

طرح سفیران نجابت در مدارس قم اجرا می‌شود

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان قم از اجرای طرح سفیران نجابت برای نخستین بار از سوی فرهنگیان بسیجی خواهر در قم خبر داد.

طرح سفیران نجابت در مدارس قم اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، عباس روحی در تشریح برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان اظهار داشت: این سازمان از ابتدای سال 1392 با تفکیک از بسیج دانش‌آموزی برنامه‌هایی را در راستای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی ویژه فرهنگیان بسیجی تدارک دیده که می‌توان به برگزاری نشست‌های بصیرتی به مناسبت هفته معلم در کانون‌های بسیج اداره کل و نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اشاره کرد.

وی کیفی سازی حلقه‌های تربیتی صالحین را از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج فرهنگیان عنوان کرد و گفت: 168 حلقه صالحین زیر نظر 20 مربی و یک سرمربی در کانون‌های بسیج و مدارس در حال فعالیت هستند و در سال جاری به دنبال کیفی سازی حلقه‌های تربیتی صالحین هستیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان قم تداوم اجرای دوره‌های آموزش عمومی‌ هادیان بصیر و همچنین دوره آموزشی مشکات ویژه خواهران با موضوع عفاف و حجاب را از برنامه‌های سال 92 اعلام کرد و بیان داشت: همزمان با کل کشور و برای نخستین بار در قم، طرح سفیران نجابت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر از سوی خواهران فرهنگی بسیجی اجرا می‌شود.

وی گفت: در طرح سفیران نجابت موضوع امر به معروف و نهی از منکر روی گروه‌هایی از دانش‌آموزان مدارس دخترانه که قبلاً شناسایی شده‌اند، در طول سال تحصیلی اجرا می‌شود‌.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اعلام اینکه در حال حاضر هشت کانون بسیج در سطح اداره کل و ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان در حال فعالیت هستند ابراز داشت: به دلیل حجم بالای فعالیت کانون شهید بهشتی در ناحیه دو آموزش و پرورش، نهمین کانون بسیج فرهنگیان استان، ویژه خواهران فرهنگی به زودی در این ناحیه افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه 90 درصد فرهنگیان قم عضو بسیج هستند گفت: به زودی با تبدیل عضویت، تعداد زیادی از فرهنگیان بسیجی پرتلاش و فعال از عضویت عادی به فعال و کادر شورا ارتقاء وضعیت می‌یابند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول