اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان قلعه‌گنج

مشکلات روستای هدف گردشگری کشیت بررسی شد +تصاویر

فرماندار قلعه‌گنج گفت: مشکلات روستای هدف گردشگری کشیت در این شهرستان از جمله آب آشامیدنی و جاده برطرف می‌شود.

مشکلات روستای هدف گردشگری کشیت بررسی شد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی در بازدید از روستای زیبای کشیت که با حضور مدیران ادار‌ات و نهادها برای بررسی مشکلات این منطقه هدف گردشگری انجام گرفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه ساختمان روستای محمدآباد فاقد ایمنی و بهداشت کافی بود، انتقال اورژانس آن به ساختمان علی‌آباد یک کار بزرگ بود که سبب افزایش رضایت‌مندی مردم شده است.

فرماندار قلعه‌گنج افزود: با توجه به آمار ارائه شده، تلاش متخصصان مامایی در این شهرستان در زمینه کاهش مرگ ‌و میر زنان باردار موفقیت‌آمیز بوده است و سال 91 هیچ مورد فوتی گزارش نشده است که نشان از ارتقای سلامت مردم دارد.

فلاحی تصریح کرد: ارتقای شاخص‌های سلامت در یک جامعه به افزایش رعایت بهداشت عمومی بستگی دارد و تلاش در این راستا در منطقه وسیع قلعه‌گنج نشانگر همت مضاعف کارکنان مرکز بهداشت و درمان شهرستان است.

وی در جمع مردم روستا و مسئولان ابراز داشت: آب آشامیدنی مردم روستای کشیت باید هرچه زودتر بهداشتی و قابل شرب شود تا در راستای طرح جامع این روستا به‌توان، مهاجرت را کاهش داد.

فرماندار قلعه‌گنج افزود: جاده روستایی این منطقه نیز در اعتبارات سال جاری در نظر گرفته می‌شود تا گردشگران بتوانند از این موهبت زیبای الهی در این گرمای طاقت‌فرسای جنوب استفاده کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/80004/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول