اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرکی:

فوتبال دارای زوایای پنهان است/ هنوز به حضور در بازی‌های آسیایی امیدواریم

سرمربی فولاد خوزستان گفت: برخلاف انتظارات فوتبال دارای زوایای پنهان است.

فوتبال دارای زوایای پنهان است/ هنوز به حضور در بازی‌های آسیایی امیدواریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین فرکی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: در بازی فردا به پیروزی نیاز مبرم داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه برخی اشتباهات باعث شد صعود این تیم به اما و اگر بکشد، ادامه داد: دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس برای حضور فولاد در بازی‌های آسیایی مهم است.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف اظهار‌نظرها در بازی فردا هیچ چیز مشخص نیست، چراکه تجربه نشان داده فوتبال دارای زوایای پنهان است.

وی گفت: فولاد در بازی فردا از میزبانی بهترین بهره را خواهد برد و امیدوارم که یک بازی زیبا از دو تیم شاهد باشیم.

فرکی در ادامه خاطرنشان کرد: ما به نفع قهرمانی استقلال، سپاهان و تیم‌های دیگر بازی نمی‌کنیم و برای خودمان بازی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فردا منتظر نتایج دیگر بازی‌ها هستیم، اذعان داشت: امیدواریم در بازی باقیمانده، اتفاقات و نتایج به سود فولاد رقم بخورد.

سرمربی فولاد بیان داشت: برخی اشتباهات باعث شد که کار صعود فولاد به اما و اگر کشیده شود. استقلال با داشتن بازیکنانی که اکثراً عضو تیم ملی هستند خود به مثابه تیم ملی است.

وی با بیان اینکه استقلال تهران یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر است و بازی کردن در برابر آن سختی‌های خاص خود را دارد، در خصوص آینده‌اش در این تیم بعد از پایان فصل یادآور شد: مذاکرات اولیه را با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان انجام داده‌ام، اما در این خصوص تصمیم نهایی گرفته نشده است و منتظر اتفاقات بعدی لیگ هستم.

فرکی با اشاره به اینکه فوتبال دارای زوایای پنهان است، گفت: برخلاف‌ اظهارنظر‌ها تنها بخشی از نتیجه در فوتبال در گرو حضور تماشاگران است.

وی خاطرنشان کرد: درست است که تیم‌هایی چون استقلال در همه جای کشور دارای هواداران بی‌شماری هستند، اما ما نیز تا اینجای کار توانسته ایم هواداران فولاد را با استادیوم آشتی دهیم.

سرمربی فولاد تصریح کرد: امیدوارم فردا نیز از حضور هواداران بهترین استفاده را ببریم و در پایان بازی خوشحال از ورزشگاه خارج شوند.

انتهای پیام/2329/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول