اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج:

جشنواره حرکت توانمندی‌های فرهنگی و علمی دانشجویان را ارائه می‌دهد

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: جشنواره حرکت در هفته معلم ترکیبی از توانمندی‌های فرهنگی و علمی دانشجویان را ارائه می‌دهد که علاوه بر نقش انگیزشی موجب جهش‌های علمی و فرهنگی و رقابت سالم میان دانشجویان خواهد شد.

جشنواره حرکت توانمندی‌های فرهنگی و علمی دانشجویان را ارائه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جشنواره حرکت در هفته فرهنگی دانشگاه یاسوج با حضور رئیس و هیئت رئیسه این دانشگاه افتتاح شد.

حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان امروز در آیین افتتاح این جشنواره که در میدان استان دانشگاه یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره حرکت از دو سال پیش در این دانشگاه برگزار می‌شود که همواره شور و نشاط خاصی را در فضای دانشگاه ایجاد می‌کند.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: جشنواره حرکت در هفته معلم ترکیبی از توانمندی‌های فرهنگی و علمی دانشجویان را ارائه می‌دهد که علاوه بر نقش انگیزشی موجب جهش‌های علمی و فرهنگی و رقابت سالم میان دانشجویان خواهد شد.

وی گفت:‌ در این جشنواره که بیش از 36 غرفه در آن حضور دارند، تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های مختلف دانشجویی دستاوردهای یکساله خود را به نمایش می‌گذارند.

اندرزیان با اشاره به استقبال بسیار خوب دانشجویان از جشنواره سال قبل، پیش‌بینی کرد که امسال نیز شاهد استقبال دانشجویان از این جشنواره و کارگاه‌های جانبی آن خواهیم بود.

استاد حوزه معارف دانشگاه یاسوج ادامه داد: در این جشنواره که همزمان با ایام انتخابات نیز هست، رنگ و بوی انتخابات با برگزاری کرسی‌ها، مناظره‌ها و طرح مباحث سیاسی بر فضای این جشنواره نیز حاکم می‌شود زیرا یکی از اهداف اصلی این جشنواره همان‌طور که از اسمش مشخص است ایجاد شور و نشاط و حرکت به جلو است.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج، دانشجویان و اساتید این دانشگاه را توانمند و نخبه خواند و تصریح کرد: جشنواره حرکت فرصتی برای بروز و نمایش توانمندی‌ها، خلاقیت و ابتکارات دانشجویان است که امید است چنین اقدامات فرهنگی بتواند در یک فضای رقابتی سالم منجر به ایجاد حرکت و جهش در میان دانشجویان و دانشگاهیان بکند.

اندرزیان حضور تشکل‌هایی با افکار و رویکردهای مختلف از جمله بسیج دانشجویی، انجمن مستقل، کانون حجاب و عفاف و انجمن‌های علمی را موجب ترکیب دانشجو پسند جشنواره حرکت دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی میان دانشجویان مهم‌ترین پیام این جشنواره به مخاطبان آن است. 

وی با اشاره به موفقیت‌های علمی و دانشجویی دانشگاه یاسوج در چند سال اخیر ابراز داشت: دانشگاه یاسوج همواره در زمره برترین دانشگاه‌های کشور بوده و به هیچ عنوان خود را کمتر از سایرین نمی‌بیند و در برگزاری جشنواره حرکت نیز از معدود دانشگاه‌هایی است که این جشنواره را در این سطح و این کیفیت برگزار می‌کند.

انتهای پیام/82005/ط30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول