اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت

مجمع اصولگرایان جوان گیلان تشکیل شد

مجمع اصولگرایان جوان گیلان در رشت تشکیل شد.

مجمع اصولگرایان جوان گیلان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عضو مؤسس مجمع اصولگرایان جوان گیلان امروز در جریان شکل‌گیری این مجمع، اظهار کرد: در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان و با محوریت التزام عملی به احکام اسلامی و تبعیت محض از ولایت فقیه اعلام موجودیت کرد.

حسین خاکزاد افزود: اصولگرایی بر این باور است که اسلام برنامه‌ای جامع و عملی برای اداره جامعه در عصر کنونی دارد و جمهوری اسلامی را بهترین حکومت می‌داند.

وی، اعتقاد و التزام به قانون اساسی و پایبندی به ولایت فقیه را به عنوان سند میثاق عمومی ملت و کارکرد قانون در اداره امور برشمرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری دینی را می‌توان مترادف جمهوری اسلامی دانست و انتخابات، مشارکت، رقابت، احزاب سیاسی، آزادی، حق اکثریت از جلوه‌های مهم مردم‌سالاری دینی است.

وی با بیان تضاد اصولگرایی با باندبازی، جناح‌گرایی، قبیله‌گرایی و فامیل‌بازی، اذعان کرد: این گفتمان معیار عزل و نصب‌ها و واگذاری مسئولیت‌ها را شایسته‌سالاری براساس تخصص، دانش، تجربه، کاردانی، مدیریت، اهلیت و صلاحیت می‌داند.

خاکزاد تصریح کرد: اصولگرایی مسئولیت‌ها را به مثابه امانت و ودیعه الهی بر می‌شمارد و خود را در قبال وظایف محوله در پیشگاه عدل الهی و مردم و نهادهای ذی‌ربط پاسخگو و مسئول می‌شناسد.

وی، پرسش مردم از مسئولان و پاسخگویی آنها را حق مردم دانست و یادآور شد: اصولگرایی بین نقد عملکرد مسئولان با تخریب و مچ‌گیری تفاوت قائل است و بر نقد درون گفتمانی به مثابه راهبردی برای خلاقیت و پویایی گفتمان اصولگرایی تاکید ویژه‌ای دارد.

عضو موسس مجمع اصولگرایان جوان گیلان، هدف از ایجاد این مجمع را کمک به تبیین معیارهای مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح‌ترین فرد در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد.

وی افزود: تمام جوانانی که پایبند به اصول و معیارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری هستند می‌توانند به عضویت این مجمع درآیند.

خاکزاد، تحقق حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم و اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آینده را از دیگر اهداف تشکیل مجمع مذکور برشمرد.

وی یادآور شد: اسامی اعضای شورای مرکزی تشکل مذکور به‌زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول