اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرایان:

علمای اسلام در برابر تروریست‌های سوریه چاره‌اندیشی کنند

امام جمعه سرایان گفت: وظیفه علمای اسلام در برابر اقدامات تروریست‌های سوریه این است که با یکدیگر بنشینند و چاره‌اندیشی کنند.

علمای اسلام در برابر تروریست‌های سوریه چاره‌اندیشی کنند

حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد نجمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با محکوم کردن نبش قبر حجربن عدی و آتش زدن حرم جعفربن ابی‌طالب برادر حضرت علی(ع) اظهار کرد: وظیفه مسلمانان این است که با یکدیگر متحد شوند و چاره‌اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه قصد اصلی این تروریست‌ها مخالفت با اصل اسلام و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام است، اذعان داشت: وظیفه علمای اسلام در برابر این اقدامات این است که با یکدیگر بنشینند و چاره‌اندیشی کنند چون این تروریست‌ها در آینده قصد نابودی حرم حضرت زینب(س) را دارند.

امام جمعه سرایان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ علما و بیداری اسلامی در تهران خاطرنشان کرد: می‌توان از ظرفیت چنین همایش‌هایی برای مقابله با اقدامات استفاده کرد.

امام جمعه زیرکوه ادامه داد: هدف اصلی این تروریست‌ها جریحه‌دار کردن قلوب شیعیان و اهل سنت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا رجایی گفت: با توجه به اینکه حجربن عدی یکی از شخصیت‌های بسیار بزرگ در اسلام است نبش قبر او به ضرر خود سوریه است.

وی با بیان اینکه برنامه بعدی تروریست‌ها از بین بردن حرم‌های حضرت رقیه و حضرت زینب(س) است، یادآور شد: این تروریست‌ها به مرده‌ها هم رحم نمی‌کنند و باید مسلمانان با فتنه‌‌های این معارضان آشنا باشند و چهره آنها را بشناسند.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به اینکه پشت این اقدامات تروریستی کشورهای غربی وجود دارند، تصریح کرد: این کشورها با اسم اسلام این اقدامات را انجام می‌دهند و می‌خواهند کاری کنند که اسلام را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/2248/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول