اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

برترین دارت‌اندازان قم راهی رقابت‌های قهرمانی کشور می‌شوند

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: برترین دارت‌اندازان قمی راهی رقابت‌های قهرمانی کشور می‌شوند تا شانس خود را برای کسب عناوین اول تا سوم بیازمایند.

برترین دارت‌اندازان قم راهی رقابت‌های قهرمانی کشور می‌شوند

علیرضا ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در سال جدید حضور در تمام رقابت‌های ورزشی مطابق با رویدادهای مهم تقویم سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی مناسب توسط انجمن‌ها از اقدامات ارزشمند فدراسیون انجمن‌های ورزشی است که علاوه بر فعالان این عرصه، جوانان علاقمند بسیار زیادی را نیز به محیط سالم و پاک ورزش سوق می‌دهد و این فدراسیون با در اختیار داشتن نزدیک به 15 انجمن اقدام به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کرده است.

ساری افزود: رشته‌هایی همچون دارت، بیس‌بال، سافت‌بال، کریکت، راگبی، طناب کشی، دراگون بت و چندین رشته ورزشی دیگر به عنوان زیر مجموعه‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان و هیئت‌های استانی به شمار می‌روند و اکنون مسابقات دارت قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، پیکارهای دارت قهرمانی کشور مردان و بانوان از روز پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در آن برترین‌های دارت کشور در مدت دو روز برای کسب عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در حالی که تمام استان‌های کشور نمایندگان خود را برای کسب عناوین برتر به این رقابت‌ها اعزام کرده‌اند، هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم نیز ورزشکاران برتر دارت مردان و بانوان قم که در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور سابقه خوبی دارند را به مصاف حریفان می‌فرستد.

ساری ابراز داشت: با توجه به اینکه قم در حال حاضر چهره مطرح دارت کشور یعنی محمدعلی روشن‌بین را در اختیار دارد، از بابت تربیت نیروهای مستعد در این رشته مشکلی نداریم و امیدواریم با حضور بهترین‌ها در ترکیب تیم دارت هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در این دوره، قم یکی از مدعیان کسب سکوهای اول تا سوم کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعزام ورزشکاران دارت قم به مسابقات قهرمانی کشور در حالی صورت می‌گیرد که با در اختیار داشتن چند تن از چهره‌های شاخص دارت کشور، یکی از استان‌های موفق در این رشته محسوب می‌شود و قهرمان کشور نیز در ترکیب تیم قم حضور دارد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم به زمان و مکان برگزاری پیکارهای دارت قهرمانی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، هیئت البرز میزبان لیگ کشوری دارت در بخش تیمی است.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول