اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد

برخورد با سرقت‌های خرد و خشن اولویت‌ امسال پلیس گلستان

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان به اولویت‌های انتظامی استان در سال جدید اشاره کرد و گفت: برخورد با سرقت‌های خرد و خشن در دستور کار جدی این انتظامی قرار دارد.

برخورد با سرقت‌های خرد و خشن اولویت‌ امسال پلیس گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، سید کاظم موسوی در بازدید از وضعیت انتظامی شهرستان آق‌قلا بر تحول در روش‌های خدمات‌رسانی به مردم در جامعه تأکید کرد و با اشاره بر ایجاد تحول در نوسازی خدمات‌رسانی به مردم گفت: ارتباط، اعتماد و مشارکت مردم سرمایه اجتماعی پلیس است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به منظور اجرایی کردن اهداف و مأموریت‌های خود تحولات گسترده‌ای را در خدمات‌رسانی به مردم به وجود آورده است، تصریح کرد: هدف از این تحولات اعتماد عمومی و جلب مشارکت‌های همگانی است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان ارتباط، اعتماد و مشارکت همگانی را سرمایه اجتماعی پلیس دانست و گفت: بزرگ‌ترین سرمایه پلیس اعتماد عمومی است.

موسوی به اولویت‌های انتظامی استان در سال جدید اشاره کرد و گفت: برخورد با سرقت‌های خرد و خشن در دستور کار جدی این انتظامی قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه وقوع جرائم خرد احساس ناامنی را در جامعه افزایش می‌دهد، تصریح کرد: مردم در کاهش این جرائم نقش مهمی بر عهده دارند.

وی بیان داشت: بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه بر اثر عدم آگاهی‌های عمومی جامعه نسبت به حقوق خود و نحوه مدیریت و برخورد با مشکلات و بحران‌های زندگی رخ می‌دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان متذکر شد: شناسایی و توجه به بسترها و زمینه آسیب‌ها و جرائم به منظور پیشگیری از بروز و تشدید آنها از ضروریات است.

موسوی در پایان وضعیت امنیتی شهرستان آق‌قلا را مطلوب عنوان کرد و اذعان داشت: شاخص‌های امنیتی در این شهرستان رو به بهبود است.    

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول