اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دوره دو ساله انجام می‎شود

انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان

عضو هیئت نظارت بر چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان، از برگزاری این انتخابات و معرفی اعضای جدید در پایان دوره دو ساله فعالیت آن، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان، محمدحسین سیفی اظهار داشت: تیرماه امسال دوره دو ساله فعالیت هیئت مدیره فعلی کانون وکلای دادگستری گلستان به پایان می‌رسد و پس از آن با اعلام تاریخ برگزاری این مراسم، انتخابات انجام و اعضای جدید معرفی خواهند شد.

به گفته وی، هیئت پنج نفره نظارت بر این انتخابات به ریاست کانون در اوایل اسفندماه سال گذشته تشکیل شد و پس از دعوت از تمام وکلای واجد شرایط برای کاندیداتوری، 18 نفر اعلام آمادگی کرده‌اند.

سیفی تصریح کرد: هیئت نظارت بر انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان پس از بررسی پرونده‌ها و استعلام از مراجع قانونی، اسامی نامزدها را به دادگاه عالی انتظامی قضات اعلام و پس از تایید دادگاه مذکور اسامی نهایی کاندیداها اعلام خواهد شد.

عضو هیئت نظارت بر چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان، اذعان داشت: روز انتخابات تعیین شده که در آینده اعلام می‌شود و برای انتخاب پنج نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی‌البدل برگزار خواهد شد.    

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول