اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

بدعت‌ها جامعه را به انحراف می‌کشاند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عالمان ربانی جامعه را از بدعت‌ها حفظ می‌کنند گفت: بدعت‌ها و خرافه‌ها جامعه را به انحراف می‌کشاند.

بدعت‌ها جامعه را به انحراف می‌کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد محسن‌زاده امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مربیان جامعه به نامگذاری روز معلم در سالروز شهادت فیلسوف و علامه مرتضی مطهری افتخار می‌کنند.

وی جایگاه علم‌آموزی در اسلام را بسیار رفیع عنوان کرد و افزود: انسان از طریق علم‌آموزی به حقیقت می‌رسد.

محسن‌زاده با بیان اینکه انسان با علم‌آموزی حجاب بدعت‌ها و خرافه‌ها را کنار می‌زند، تصریح کرد: انسان با کسب علم و معرفت سیر صعودی را طی می‌کند و به خلافت الهی می‌رسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به رویکرد فراگیری علم و دانش در سیره پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: کسب علم و دانش از گهواره تا گور بیان شده و قید زمان و مکان ندارد.

وی با تاکید براینکه کسب علم جنسیت و زن و مرد ندارد، بیان کرد: کسب علم و دانش برای تمام مردان و زنان واجب شمرده شده و فریضه محسوب می‌شود.

محسن‌زاده خواستار کسب علم و دانش توسط تمام افراد جامعه شد و اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران را مقدمه‌ای برای تشکیل حکومت کریمه جهانی می‌دانیم و برای رسیدن به این منظور لازم است فقاهت و عدالت در جامعه گسترش پیدا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان عالمان ربانی را حفظ کننده جامعه از بدعت‌ها توصیف کرد و یادآور شد: بدعت‌ها و خرافه‌ها جامعه را به انحراف می‌کشاند.

وی عالمان ربانی را حلقه اتصال بین انسان‌ها و ائمه اطهار (ع) خواند و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در راس عالمان ربانی است و امسال خلق حماسه سیاسی را بیان فرمودند.

محسن‌زاده با اشاره به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه سال ‌جاری، بیان کرد: کف مدیریتی جامعه با انتخاب شوراها مشخص می‌شود و شناخت از کاندیداهای شهر و روستا بسیار حائز اهمیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان انتخابات ریاست جمهوری را تعیین سقف مدیریتی جامعه خواند و گفت: ملاک مقام معظم رهبری بهترین شاخص برای انتخاب رئیس جمهور اصلح است.

وی با تاکید براینکه مردم شاخص‌های مقام معظم رهبری را در انتخاب کاندیداها در نظر بگیرند، یادآور شد: مقام معظم رهبری داشتن نقاط قوت دولت کنونی و نداشتن ضعف دولت را از شاخص‌های کاندیدای اصلح عنوان فرمودند.

انتهای پیام/84001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول