اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا:

نفرات برتر رقابت‌های سوارکاری 1200 متر بویین زهرا شناخته شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا از برگزاری رقابت‌های سوارکاری 1200 متر به میزبانی این شهرستان و معرفی نفرات برتر خبر داد.

نفرات برتر رقابت‌های سوارکاری 1200 متر بویین زهرا شناخته شدند

علیرضا حیدری در حاشیه برپایی مسابقات اسب‌دوانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: نخستین دور مسابقات اسب‌دوانی «کورس» 1200 متر توسط مجموعه فرهنگی ورزشی امام‌ علی (ع) شهر بویین زهرا برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا افزود: در این دوره از مسابقات 20 شرکت‌ کننده در سه گروه هفت نفره به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت مقام‌های اول تا سوم هر کورس مشخص شدند.

وی با اشاره به حضور 700 تماشاگر در این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: شهر بویین زهرا از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف و رشته‌های گوناگون برخوردار است که در صورت حمایت از این ظرفیت‌ها می‌توان آینده درخشانی را برای ورزش شهرستان بویین زهرا پیش‌بینی کرد.

مسابقات اسب‌دوانی 1200 متر برای نخستین‌بار است که در شهر بویین زهرا برگزار شد و سوارکارانی از آوج و مناطق دیگر استان قزوین در این دوره از رقابت‌ها شرکت داشتند.

سوارکارانی از شهرستان بویین زهرا و آوج با اسب‌هایی از نژاد‌های کرد، عرب، ترکمن، یموت و خزری در این دوره به رقابت با یکدیگر پرداختند و مراسم اهدای جوایز به 32 مقام‌آور نیز با حضور پیشکسوتان ورزش بویین زهرا برگزار شد.

مسابقات اسب‌دوانی بویین زهرا در سه مرحله به صورت آزاد، سوار‌کاری و اسب‌دوانی برپا شد.

گفتنی است، مجموعه فرهنگی و ورزشی امام‌ علی (ع) شهر بویین زهرا تاکنون تیم‌های مختلفی را در رشته‌های مختلف آماده و به مسابقات اعزام کرده است.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول