اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال امید صبا:

صبا برای جبران امتیازات از دست رفته قوی‌تر می‌شود

مربی تیم فوتسال امید صبای قم گفت: برای جبران امتیازات از دست رفته در بازی‌های دور رفت فوتسال امیدهای کشور در دور برگشت قوی‌تر ظاهر می‌شویم.

صبا برای جبران امتیازات از دست رفته قوی‌تر می‌شود

محسن شنوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نتایجی که در نیم فصل اول فوتسال امیدهای کشور کسب کردیم نتوانست انتظارات را از تیم امید صبا برآورده کند اما با تمرینات مستمر و تلاشی که برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت تیم داشته‌ایم، آماده کسب نتایج بهتر در دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور هستیم.

وی با اشاره به سه پیروزی و سه باخت امیدهای صبا در مقابل حریفان حاضر در گروه اول مقدماتی افزود: تمام توان خود را در رقابت‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال امید‌های کشور به کار می‌گیریم تا با کسب امتیازات لازم دومین بار قهرمان فوتسال کشور شویم.

شنوفی با اشاره به آغاز دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی بازیکنان تیم فوتسال صبای قم در آستانه آغاز بازی‌های دور برگشت اضافه: تیم از نظر روحی و جسمی در وضعیت مطلوبی است و امیدواریم تیم امید صبا در این رقابت‌ها بتواند استعدادهای جدیدی از فوتسال قم را به سطح اول فوتسال کشور معرفی کند.

مربی تیم فوتسال امید صبای قم افزود: شکست ما مقابل تیم‌های ماهان اصفهان، شهرداری رشت و فرش آراء مشهد در حالی رقم خورد که هر سه حریف را تا آخرین لحظات برده بودیم ولی امید بسیاری داریم تا در این مسابقات در مقابل رقبای خود بازی بسیار خوبی ارائه کرده و به امتیازات لازم برای صعود از مرحله گروهی دست یابیم.

وی با اشاره به حساسیت مسابقات دور برگشت مرحله گروهی در شهر کرمان تأکید کرد: در این مرحله قوی و آماده به مصاف حریفان خواهیم رفت و بازیکنان امید صبا به خوبی به اهمیت نتایج بازی‌های دور برگشت در صعود آنها به مرحله دوم و تأثیر مثبت موفقیت در این مرحله در ادامه لیگ آگاه هستند.

شنوفی اضافه کرد: در این رقابت‌ها بازیکنان آماده‌ای داریم ولی بیشتر بازیکنان با وجود اینکه برای نخستین بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند اما هم‌اکنون در شرایط مناسب آمادگی قرار دارند، ضمن اینکه تلاش برای صعود به ما انگیزه زیادی می‌دهد تا بیشتر به دنبال افزایش آمادگی خود باشیم.

مربی تیم فوتسال امید صبای قم افزود: امیدواریم که امید صبا یکی از بهترین دوره‌های حضور خود در مسابقات لیگ برتر امید فوتسال باشگاه‌های کشور را پشت سر بگذارد زیرا در حال حاضر بازیکنان خوبی در ترکیب تیم داریم و می‌توانیم با کسب امتیازات لازم صعود کنیم.

وی یادآور شد: امسال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور در دو گروه هفت تیمی با شرکت 14 تیم برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی در مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه نهایی شناخته شوند.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول