اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

پیگیری مصوبات رهبری به خراسان شمالی رضایت بخش نیست

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تاکید بر پیگیری جدی‌تر و بیشتر مصوبات سفر رهبری گفت: اکنون این پیگیری‌ها از سوی مسئولان استان رضایت بخش نیست.

پیگیری مصوبات رهبری به خراسان شمالی رضایت بخش نیست

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: البته تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده که جایی قدردانی دارد لیکن برای تحقق مصوبات نیاز به تلاش بیشتری است.

وی افزود: خوشبختانه دفتر مقام معظم رهبری تمام مصوبات را محقق کرد لیکن تعهدات وزارتخانه‌ها مانده است.

جعفری تحقق این مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان را باعث ارتقای چشمگیر شاخص‌های توسعه در خراسان شمالی عنوان کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهرستان شدن « راز » گفت: ایجاد شهرستان جدیدالتأسیس راز و جرگلان گامی برای رفع عقب افتادگی‌های این خطه محروم و مرزی است.

وی افزود: به عنوان نماینده این شهرستان تمام تلاش‌های خود را برای ارتقای شاخص‌های توسعه راز و جرگلان به کار خواهم بست تا شاخص‌های توسعه در این شهرستان ارتقا یابد.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان شمالی خواستار سفر رئیس جمهور در چهار چوب سفر چهارم استانی به خراسان شمالی به شهرستان نوپای راز وجرگلان هم شد.

وی با بیان اینکه این شهرستان مرزی برای رشد و توسعه شاخص‌ها نیازمند نگاه ویژه دولت است، گفت: این شهرستان به لحاظ زیر ساخت‌ها و شاخص‌های توسعه در رده آخر شهرستان‌های این استان قرار دارد.

انتهای پیام/63001/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول