اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

مزدوران قصد تضعیف اسلام را دارند/ وحدت بزرگترین سلاح برای مقابله با تحریم‌هاست

امام جمعه اشنویه گفت: مزدوران با ترور رمضان‌البوطی قصد تضعیف اسلام را دارند.

مزدوران قصد تضعیف اسلام را دارند/ وحدت بزرگترین سلاح برای مقابله با تحریم‌هاست

سیدمصطفی خاتمی در حاشیه یادواره شهید علامه محمدسعید رمضان‌البوطی در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج به خبرنگار فارس اظهار کرد: شهید البوطی در قرن حاضر از روحانیون ارزشمند و بی‌مانند جامعه اسلامی بودند.

وی تصریح کرد: علامه البوطی که مفتی اعظم فقه شافعی(رض) در سوریه بود در طول زندگانی خود خدمات فراوان و ارزنده‌ای در عرصه ترویج دین مبین اسلام ارائه کرد و همواره پشتیبان و حامی اسلام ناب محمدی(ص) بود.

وی عنوان کرد: مزدوران و دشمنان قسم خورده دین مبین اسلام تحمل سرسختی‌ها و مقاومت و مبارزه شهید البوطی را نداشتند و لذا اقدام به ترور این عالم عالیقدر کردند.

امام جمعه اشنویه اظهارداشت: مزدوران و قاتلان شهید رمضان البوطی به خیالشان با حذف این عالم بزرگوار مانع ترویج و پیشروی اسلام می‌شوند در صورتی که مسلمانان زیادی همواره دنبال‌رو و ادمه‌دهنده راه و روش عالمان عالیقدری هم چون رمضان البوطی هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان دین اسلام بدانند با شهید کردن روحانیون بزرگ جامعه اسلامی هیچ‌گاه به اهداف شومشان نخواهند رسید چراکه مسلمانان همواره با وحدت و انسجام با یکدیگر پشتیبان دین و علمای دینی شان هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان دین اسلام برای هر یک از جوامع اسلامی توطئه‌ای جداگانه اعمال می‌کنند و برای رسیدن به اهداف شومشان اقدام به هر کاری حتی کشتن افراد بیگناه هم می‌کنند.

امام جمعه اشنویه ادامه داد: استکبار جهانی هم که قدرت نفوذ در ایران اسلامی را ندارد اقدام به تحریم اقتصادی کشور ما کرده تا بدین وسیله جامعه ما را به زانو درآورد.

خاتمی اضافه کرد: وحدت دولت و ملت ایران بزرگترین سلاح برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمنان است.

وی وحدت ملی را منجر به حماسه سیاسی و اقتصادی ذکر کرد و اظهارداشت: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در شرایط کنونی از ضروریات اساسی در کشورماست که همه ما باید به آن جامه عمل بپوشیم.

وی از مردم خواست در انتخابات پیش‌روی کشور حضور پرشور داشته و بدین وسیله برائت خود را از دشمنان دین اسلام به جهانیان نشان دهند.

امام جمعه اشنویه در پایان با بیان اینکه یک رای زیربنای اعتقادات هر فرد ایرانی است، تصریح کرد: هر ایرانی با داشتن اعتقادات دینی و ملی باید فرد اصح و شایسته‌ای را به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب کند.

انتهای پیام/79003/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول