اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

کرانچار فیلم بازی پرسپولیس را چندین بار ببیند

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: کرانچار باید فیلم بازی دور برگشت لیگ برتر میان پرسپولیس و سپاهان را چندین بار ببیند.

کرانچار فیلم بازی پرسپولیس را چندین بار ببیند

محمد یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار فینال جام حذفی میان دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: پرسپولیس تمام هم و غم و امکاناتش را برای این بازی به میدان می‌آورد تا در بازی مقابل سپاهان نتیجه بگیرد چراکه قصد دارد به هر نحوی که شده سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد را کسب کند.

وی تصریح کرد: اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است این است که سپاهان همیشه در دیدار‌های سخت بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و توانسته موفق عمل کند.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: پرسپولیس در بازی برگشت لیگ برتر برابر سپاهان به خوبی تیم سپاهان را آنالیز کرده و با برنامه مقابل این تیم ظاهر شده بود و حالا سپاهان هم باید همین کار را انجام دهد.

وی اضافه کرد: سپاهان باید ثانیه به ثانیه آن بازی را 10 مرتبه دیگر مشاهده کند تا بسیاری از نکات را متوجه شود و متناسب با آن تاکتیک تیمش را برای بازی با پرسپولیس پیاده کند.  

پیشکسوت فوتبال اصفهان در پاسخ به این سئوال که احتمال برد سپاهان را در فینال جام حذفی چقدر می‌دانید ادامه داد: با توجه به اصل غیرقابل پیش‌بینی بودن فوتبال نمی‌توان گفت چه تیمی برنده می‌شود اما با توجه به شرایط دو تیم من شانس برد سپاهان در بازی فینال را 60 به 40 به سود سپاهان می‌بینم.

وی گفت: درصورتی‌که کرانچار تجزیه و تحلیل درستی از تیم خودش داشته باشد متوجه می‌شود که تنها خط دفاعی سپاهان مشکل ندارد بلکه خط هافبک و حمله این تیم نیز مشکل دارد.

یاوری افزود: کرانچار بیشترین تغییرات را در بازی‌های تیمش در خط دفاعی انجام داد و مدافعان مرکزی خودش را به صورت مداوم تغییر داد اما این در حالی است‌که تیم‌های بزرگ کمترین تغییر را در خط دفاعی خودشان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/63020/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول