اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه گرامیداشت سالروز واقعه طبس

دوچرخه‌سوار دارابی 1600 کیلومتر را رکاب زد +عکس

دوچرخه‌سوار اهل شهرستان داراب استان فارس به‌مناسبت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس، موفق شد مسیر 1600 کیلومتری داراب تا مشهد را در مدت حدود دو هفته رکاب بزند.

دوچرخه‌سوار دارابی 1600 کیلومتر را رکاب زد +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، عباس بهمنی، دوچرخه‌سوار بسیجی اهل شهرستان داراب استان فارس، به‌مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، مسافت 1600 کیلومتری داراب فارس تا مشهد مقدس را از مسیر یزد - طبس و در مدت حدود دو هفته رکاب زد.

وی که 38 سال سن دارد این حرکت فرهنگی ورزشی را با شعار «بسیج، حماسه و ورزش» و به قصد زیارت بارگاه ملکوتی و منور رضوی ترتیب داده است که در سال گذشته نیز موفق شده مسیر 2530 کیلومتری داراب تا مشهد از مسیر تهران - شمال را هم رکاب بزند.

این دوچرخه‌سوار بسیجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه روزانه 100 تا 120 کیلومتر رکاب می‌زنم، اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، زیارت قبور مطهر شهیدان گرانقدر، دیدار با ائمه جمعه و جماعات و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) به نیابت از تمام بسیجیان به‌ویژه جانبازان قطع نخاعی استان فارس از جمله برنامه‌های من در جریان این سفر است.

عباسی بهمنی درباره هدف خود از این اقدام نیز خاطرنشان کرد: ترویج روحیه ورزشکاری بین جوانان یکی از اهداف من از انجام این حرکت است و علاوه بر این، برنامه‌ام را به‌مناسبت سالروز شکست ننگین حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اجرا کردم تا ضمن ایجاد انگیزه و امید بین جوانان به آنان اعلام کنم که دشمن اصلی کشور ما آمریکاست و همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» که واقعه صحرای طبس نیز مصداقی بر این فرمایش امام راحل است.

انتهای پیام/90001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول