اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره گیاهی و بهره‌برداری خراسان جنوبی:

بازرسی 90 مرغداری خراسان جنوبی/سوخت ذخیره شده سنجش می‌شود

مدیر اداره گیاهی و بهره‌برداری خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته 90 مرغداری و 40 واحد گلخانه‌ای فعال در این استان برای تعیین موجودی سوخت و کسر میزان موجودی از سهمیه آنها بازرسی شده است.

بازرسی 90 مرغداری خراسان جنوبی/سوخت ذخیره شده سنجش می‌شود

سید‌مهدی موسوی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در سال گذشته 40 واحد گلخانه فعال طی چند مرحله برای تعیین موجودی سوخت و کسر کردن میزان موجودی از سهمیه آنها بازرسی شده است.

وی تهیه شناسنامه برای ماشین‌آلات کشاورزی و عدم تحویل سوخت به ماشین‌آلات غیر فعال و کاهش روند مراحل تحویل سوخت ماشین‌آلات کشاورزی برای رفاه مالکان را از دیگر اقدامات انجام شده در سازمان جهاد کشاورزی برشمرد.

شناسایی 270 رأس دام قاچاق در خراسان جنوبی

مدیر اداره گیاهی و بهره‌برداری خراسان جنوبی با اشاره به بررسی دام‌های قاچاق که از سوی شبکه دامپزشکی به این سازمان فرستاده می‌شود، ادامه داد: از 270 رأس دام قاچاق 12 رأس خارجی تشخیص داده شده است.

موسوی‌نسب با بیان اینکه بازرسی دوره‌‌ای از 90 مورد مرغداری‌ها انجام شده است، اضافه کرد:این بازرسی برای تعیین سوخت ذخیره و کسر میزان موجودی از سهمیه آنها است.

وی اطلاع‌رسانی به کشاورزان، دهیاران و شوراهای اسلامی برای جلوگیری از خروج پیاز زعفران و کودهای شیمیایی را از فعالیت‌های اداره گیاهی و بهره‌برداری برشمرد.

تشکیل کمیته فنی امور تولیدی به صورت هفتگی در بیرجند

مدیر اداره گیاهی و بهره‌برداری خراسان جنوبی از تشکیل کمیته فنی امور تولیدی به صورت هفتگی در مدیریت و بررسی موارد مربوط به سوخت، کود و دام قاچاق خبر داد و یادآور شد: همکاری مستمر با شرکت نفت، فرمانداری، دامپزشکی، تعاون روستایی، شرکت خدمات حمایتی در امر جلوگیری از قاچاق سوخت و دام مؤثر بوده است.

موسوی‌نسب با اشاره به آشنا کردن افراد به مضرات قاچاق کالا در کلاس‌های ترویجی کشاورزی خاطر نشان کرد: این کلاس‌ها در روستاها برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/69013/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول