اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی خراسان‎رضوی:

ووشوکاران خراسان‌رضوی در مسابقات انتخابی تیم ملی درخشیدند

رئیس هیئت ووشوی خراسان‎رضوی گفت: ووشوکاران استان در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی مالزی موفق عمل کردند.

ووشوکاران خراسان‌رضوی در مسابقات انتخابی تیم ملی درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، محمد زحمتکش اظهار کرد: امسال سال پرکاری برای هیئت ووشوی استان و کشور است چرا که چهار تورنمنت بسیار مهم را پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: این رقابت‎ها، فدراسیون ووشو را بر آن داشت تا با برگزاری مسابقات انتخابی تیم آماده و قدرتمندی را در بخش‎های مختلف روانه مسابقات آسیایی و جهانی کند و بر این اساس دور اول این رقابت‎ها روز هشت اردیبهشت‌ماه در مکان آکادمی ووشوی تهران برگزار شد.

رئیس هیئت ووشوی خراسان‎رضوی درباره درخشش ووشوکاران استان در این رقابت‎ها گفت: امیر فضلی در بخش ساندا رقیب قدرتمند خود را شکست داد و احسان پیغمبری و علی وطن‌خواه در بخش تالو به عضویت تیم ملی درآمدند.

زحمتکش تصریح کرد: مرحله دوم این رقابت‎ها روز 25 مردادماه سال جاری در آکادمی ووشوی تهران برگزار می‎شود تا تیم ملی با قدرت هر چه تمام‏تر بتواند در رقابت‎های جهانی مالزی، ورد گیمز روسیه، مسابقات جهانی کلمبیا و تورنمنت همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کند.

انتهای پیام/70005/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول