اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو استان قم:

3 ووشوکار آماده قمی را به تیم‌های ملی معرفی کرده‌ایم

دبیر هیئت ووشو استان قم از معرفی سه ووشوکار استان به تیم‌های ملی ووشو جوانان دختر و پسر کشور خبر داد.

3 ووشوکار آماده قمی را به تیم‌های ملی معرفی کرده‌ایم

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دو ووشوکار در بخش پسران و یک ووشوکار در بخش دختران رده سنی جوانان از سوی فدراسیون ووشو به اردوی تیم‌های ملی کشور برای حضور در مسابقات برون مرزی سال جاری دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: در رقابت‌های ووشو انتخابی تیم ملی که در اسفندماه به انجام رسید و در هر دو بخش مردان و بانوان در رده‌های سنی مختلف برگزار شد، ووشوکاران قمی عملکرد بسیار خوبی داشتند که نوید موفقیت‌های سال قبل را می‌دهد.

دبیر هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: فاطمه فتاحی در بخش دختران رده سنی جوانان به تیم ملی ووشو دختران کشورمان دعوت شده است در حالی که مصطفی اسلامی‌تبار و فرشاد مداح در دو بخش ساندا و تالو به تیم ملی جوانان دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم‌ ملی ووشو در تهران یادآور شد: اردوی آماده‌سازی تیم ‌ملی ووشو رده سنی بزرگسالان کشورمان از فروردین‌ماه در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی تهران آغاز شده است و تیم ملی جوانان نیز تمرینات خود را برای مسابقات آسیایی انجام می‌دهد.

*برگزاری مسابقات آسیایی جوانان سال 2013 در تیر‌ماه

ادیب‌نژاد اضافه کرد: اردوهای برنامه‌ریزی شده تیم‌های ملی ووشو تا نیمه دوم خرداد‌ماه امسال ادامه خواهد داشت تا ووشوکاران حاضر در این اردو محک جدی برای حضور در مرحله بعدی اردوها خورده و خود را آماده مصاف با حریفان خارجی کنند.

وی با بیان اینکه ووشوکاران کشورمان در سال ‌جاری چند رویداد مهم جهانی، آسیایی و بین‌المللی را پیش رو دارند، تصریح کرد: نخستین رویداد مهم سال ‌جاری، مسابقات کشورهای اسلامی است که در همین راستا تیم ‌ملی ووشو بزرگسالان ایران اردوی خود را در آکادمی ووشو تهران برگزار می‌کند.

دبیر هیئت ووشو استان قم با بیان اینکه این رشته ورزشی برای نخستین بار به مسابقات کشورهای اسلامی ورود پیدا کرده است، افزود: در این دوره از رقابت‌ها 15 ووشوکار ملی‌پوش در دو بخش تالو و ساندا حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه علاوه بر مسابقات کشورهای اسلامی، رقابت‌هایی همچون مسابقات آسیایی و جهانی و دو رویداد مهم دیگر در روسیه و کلمبیا پیش روی ووشوکاران کشورمان قرار دارد، گفت: امیدواریم سال 92 همانند سال‌ گذشته که امیر نجفی‌پور در رقابت‌های جوانان جهان در کشور ماکائو موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره شد، برای ووشو قم سال پرباری باشد. 

انتهای پیام/2258/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول