اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

اصرار بر پذیرش مذاکره با آمریکا برنامه جدی دشمن است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: اصرار بر پذیرش مذاکره با آمریکا برنامه جدی دشمن است که غرب می‏کوشد آن را عملیاتی کند.

اصرار بر پذیرش مذاکره با آمریکا برنامه جدی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شعبان‏علی رمضانیان ظهر امروز در مراسمی که با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و شماری از مسئولان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش سمنان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه دشمنان در سال 91 احیای تفکر دین‏داری منهای سیاست بود.

وی بیان کرد: دشمن اصرار دارد به جامعه ایرانی و جهانی القا کند که دین خوب است؛ اما دینی که کاری به حکومت و سیاست‌مداران نداشته باشد در صورتی که مطالبه دین از مسلمانان دین همراه با سیاست است.

وی افزود: برنامه جدی دشمن اصرار برای پذیرش مذاکره با آمریکاست؛ البته باید گفت آنها از مذاکره چیزی عایدشان نمی‌شود، فقط می‌خواهند با مذاکره به اهداف حداقلی و حداکثری خود دست یابند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب با دست‌یابی به اهداف حداقلی خود می‌خواهند به جهانیان بگویند نظامی که مقابل نظام استکبار ایستاده بود، بالاخره تسلیم شد و به جهانیان بگویند مقاومت معنا و مفهوم ندارد و سرانجام باید تسلیم شد.

رمضانیان بیان کرد: امام خامنه‌ای در سال‌های اخیر جهت‌گیری‌های کلان کشور را در عرصه اقتصادی قرار داده‌اند؛ چرا که دشمن نقطه ضربه‌پذیری ما را فهمیده است و متأسفانه با وجود دستاوردهای علمی در عرصه اقتصادی نتوانسته‌ایم توفیق حاصل کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری خلق دو حماسه سیاسی و اقتصادی از همگان خواسته شده است، افزود: نقطه مقابل حماسه ترس است، دشمن برای اینکه ما را بترساند، واقعیت‌های جامعه را به راحتی وارونه جلوه می‌دهد، حقایق را کتمان می‌کند و دستاوردها را نادیده می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: دشمن می‌خواهد آثار و تبعات زحمات مردم و مسئولان را منفی جلوه داده و افق آینده را تاریک نشان دهد و البته دشمنان در این مسیر بسیار دلواپس‌ هستند.

رمضانیان با تأکید بر اینکه مردم باید در این مقطع حساس با امیدواری سنجیده‌تر عمل کنند، گفت: باید هم صبر کرد و هم بصیرت داشت، علمای جهان اسلام و به تبع آن فرهنگیان بسیجی باید این دو مقوله را به مردم تبیین کنند.

وی اظهار داشت: وظیفه فرهنگیان بسیجی آگاهی‌بخشی، بصیرت‌دهی و روشن کردن حقایق است و باید تصویر حقیقی انقلاب و نظام و دستاوردهای آن نه تصویر ساختگی دشمن برای مردم تبیین شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه انتظار از عالم و معلم در وسط میدان بودن است، گفت: خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مستلزم روشنگری و بیان حقایق است و باید روش‌ها، ابزار و جهت‌گیری‏ها و پشت پرده دشمن برای مردم تبیین شود.

رمضانیان افزود: باید به مردم بگوییم که کشور به نقطه اوج خود رسیده است و گرگ‌های در کمین نشسته انقلاب و نظام احساس ناامیدی کرده‌اند و در این مسیر هر اندازه دشمنان اوضاع را غبارآلود می‌کنند، فرهنگیان باید نور چراغ را بیشتر کنند و نباید در این راه قصور و کوتاهی کرد.

وی گفت: تریبون روشنگری نسل جوان و نوجوان امروزی در دست معلمان و فرهنگیان قرار دارد و فرهنگیان باید در این مسیر با عزمی راسخ به روشنگری و بصیرت‌دهی بپردازند.

انتهای پیام/2249/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول