اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

8 فرنگی‌کار قمی برای کشتی در جام جهانی کودک مجوز گرفتند

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: هشت کشتی‌گیر فرنگی‌کار قمی با کسب مجوز از فدراسیون کشتی، در پیکارهای بین‌المللی گرامیداشت روز جهانی کودک به روی تشک می‌روند.

8 فرنگی‌کار قمی برای کشتی در جام جهانی کودک مجوز گرفتند

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های کشتی روز جهانی کودک در هر دو رشته آزاد و فرنگی روزهای یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و به همین دلیل کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان اسامی نهایی کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات را اعلام کردند.

وی عنوان داشت: هشت نفر از کشتی‌گیران نخبه و آینده‌دار استان قم تنها در رشته فرنگی برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب شده‌اند و‌ می‌توانیم نسبت به افتخار آفرینی این کشتی‌گیران آینده‌دار در این مسابقات و همچنین رقابت‌های آتی تیم ملی امیدوار باشیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: در پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی روز جهانی‌ کودک، کشتی‌گیران فرنگی کار نوجوان قمی در اوزان 42، 50، 54، 58، 76، 85 و 100 کیلوگرم در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم و قرار گرفتن روی سکو با حریفان رقابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: فرنگی‌کار سبک وزن تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم به پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی روز جهانی کودک محمدجواد رضایی است که در وزن 42 کیلوگرم در این دوره از پیکارها سعی خواهد کرد تا از عنوان نایب قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی کشور در سال 91 دفاع کند.

حلوایی اظهار داشت: در این دوره از پیکارها وزن 50 کیلوگرم برای تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم دو نماینده پیش‌بینی کرده است که بر این اساس فاضل زینتی و مهدی قادری دو کشتی‌گیر قمی هستند که برای کسب مقام مقابل حریفان به میدان می‌روند.

وی با اشاره به انتخاب امیرحسین مولایی دیگر فرنگی‌کار نوجوان قمی در وزن 100 کیلوگرم، بیان داشت: این فرنگی کار آینده دار کشتی استان قم که عضو سابق تیم ملی نوجوانان نیز محسوب می‌شود، برای کسب عنوان در این رقابت‌ها باید با حریفان قدری رقابت کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: در وزن 54 کیلوگرم مسابقات روز جهانی کودک شاهد حضور حسین ابراهیمی به عنوان نماینده کشتی فرنگی استان قم خواهیم بود در حالی که در وزن 58 کیلوگرم مهدی مراد حاصلی به مصاف حریفان خواهد رفت.

وی ابراز داشت: در وزن 76 کیلوگرم مهدی ابراهیمی که چندی قبل در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد در تلاش برای حفظ جایگاه خود مقابل حریفان صف آرایی می‌کند.

حلوایی بیان کرد: این در حالی است که آخرین فرنگی کار قمی حاضر در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی روز جهانی کودک در روزهای یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه، علی فتاحی‌منش فرنگی‌کار ملی‌پوش استان قم و قهرمان کشور در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول