اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرسپولیس همیشه داعیه‌دار است

جهان عالیان: بدترین بازیکن زمین بودم/ جو بازی من را نگرفته بود

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی برگشت لیگ برتر برابر پرسپولیس بدترین بازیکن سپاهان بودم.

جهان عالیان: بدترین بازیکن زمین بودم/ جو بازی من را نگرفته بود

امین جهان عالیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به دلیل اینکه حساسیت زیادی در بازی شب گذشته ما با الغرافه قطر وجود نداشت توانستیم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و این دیدار را ببریم.

وی با اشاره به حضور جوانان در ترکیب سپاهان برابر الغرافه اضافه کرد: در صورتی‌ که به این جوانان بیشتر بها داده شود به طور حتم می‌توانند پشتوانه‌های بسیار خوبی برای آینده باشگاه باشند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در ادامه به بازی فینال جام حذفی برابر پرسپولیس اشاره کرد و افزود: پرسپولیس همیشه یک تیم مدعی بوده و با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی برابر ما قرار می‌گیرد دیدار بسیار سختی را مقابل این تیم در پیش داریم اما امیدوارم بتوانیم حداقل یک جام به هواداران هدیه کنیم.

وی با اشاره به بازی‌‌اش در دور برگشت لیگ برتر برابر پرسپولیس تاکید کرد: در آن دیدار بازی زیاد خوبی را از خودم ارائه نکردم و در واقع بدترین بازیکن سپاهان من بودم و این به دلیل این نبود که جو بازی مرا گرفته باشد بلکه به این دلیل بود که کل تیم نتوانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول