اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برد برابر الغرافه

برای دیدار با پرسپولیس روحیه گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با بردی که برابر الغرافه قطر کسب کردیم برای دیدار با پرسپولیس روحیه گرفتیم.

برای دیدار با پرسپولیس روحیه گرفتیم

زلاتکو کرانچار درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در آستانه آغاز رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا تصورمان این بود که به مرحله دوم این رقابت‌ها راه پیدا می‌کنیم، اما به اعتقاد من بازی ما با تیم الغرافه در قطر و نتیجه آن دیدار کار ما را خراب کرد چرا که در صورت کسب حتی یک نتیجه تساوی می‌توانستیم روی صعودمان به مرحله بعد حساب ویژه‌ای باز کنیم، اما در هر صورت نتایج بازی‌ها بدین شکل برای سپاهان رقم خورد.

وی با اشاره به بازی شب گذشته تیمش برابر الغرافه قطر تصریح کرد: من از بازی و نتیجه‌ای که برایمان رقم خورد راضی هستم چراکه توانست روحیه ما را در آستانه نبرد حساس با پرسپولیس بالا ببرد ضمن اینکه می‌تواند برای بازی آخرمان در لیگ برابر آلومینیوم هم به میزان بسیار زیادی به ما کمک کند تا با روحیه بسیار خوبی به مصاف آن دیدار برویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه به بازیکنان ذخیره و جوان سپاهان که در بازی برابر الغرافه به میدان رفتند اشاره کرد و افزود: ما در بازی برابر تیم قطری دستاورد بسیار بزرگی داشتیم چرا که با خوش درخشیدن بازیکنان ذخیره و جوانمان مانند علی کریمی و جهان عالیان که در تیم به خوبی جا افتاده است و همچنین اکبر ایمانی نوید بسیار خوبی به تیم ما داده شد که سبب خوشحالی من و باشگاه شد.

وی ادامه داد: این بازیکنان جوان باید به آرام آرام به ترکیب تیم اضافه شده تا بتوانند به آسانی با سایر بازیکنان رقابت کنند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول