اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد خبر داد

آغاز فراخوان عمومی ساخت برج‌های دوقلوی شهرکرد

شهردار شهرکرد از آغاز انتشار فراخوان عمومی ساخت پروژه برج‌های دوقلوی شهرکرد، بزرگ‌ترین طرح عمران شهری چهارمحال و بختیاری خبر داد.

آغاز فراخوان عمومی ساخت برج‌های دوقلوی شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی ظهر امروز در بازدید از عملیات گودبرداری و پایدارسازی این پروژه اظهار کرد: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی می‌توانند برای اجرای ساخت این پروژه از طریق شرکت در فراخوان مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان واجدالشرایط باید دارای تخصص پایه یک در رشته ابنیه و رتبه یک تأسیسات و تجهیزات ابنیه باشند، افزود: 23 اردیبهشت ماه جاری آخرین زمان فرصت برای دریافت اسناد فراخوان پروژه از شهرداری شهرکرد است.

غلامیان دهکردی افزود: شهرکرد بام ایران زمین با موقعیت طبیعی و جغرافیایی خاص خود و همچنین مجاورت با استان‌های اصفهان و خوزستان، فرصتی مناسبت برای سرمایه‌گذاران به‌منظور مشارکت در ساخت این پروژه بزرگ عمرانی است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه پروژه برج‌های دوقلوی کوه نور و دریای نور در زمینی  به مساحت حدود 6 هزار مترمربع با 26 طبقه احداث می‌شود، گفت: ایجاد واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی، تفریحی و ... از بخش‌های پیش‌بینی شده در این طرح است.

غلامیان دهکردی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث مقابل روی این طرح با توجه به موقعیت آن ایجاد پارکینگ است که با احداث پنج طبقه در زیرزمین این مجموعه و احداث 325 واحد پارکینگ در شعاع اطراف آن و همچنین ساخت پنج پارک سوار در سطح شهر، تأمین پارکینگ مورد نیاز آن انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات خاکبرداری و پایدارسازی محل احداث پروژه برج‌های دوقلو حدودا" به عمق 23 متر در ضلع شمال غربی میدان بسیج شهرکرد در حال انجام است.

انتهای پیام/68001//صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول