اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

برج‌های دوقلوی شهرکرد در آینده به معضل اساسی تبدیل می‎شود

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: برج‌های دوقلوی شهرکرد به معضل اساسی شهر در آینده تبدیل می‎شود.

برج‌های دوقلوی شهرکرد در آینده به معضل اساسی تبدیل می‎شود

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: برج‌های دوقلوی شهرکرد یکی از پروژه‌هایی است که متاسفانه از نظر اصول کاشناسی دارای ایرادات بسیاری است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد پروژه‌های کلان باید زیرساخت‌های لازم از قبل آماده شده باشد، افزود: احداث این پروژه بدون در نظر گرفتن زیرساخت‌ها و اصول اساسی آغاز شده و می‎تواند آن را با مشکلات بسیار بزرگی روبه‌رو کند.

زمانیان، استقرار برج‌های دوقلو در نقطه شلوغ شهر را از مهم‌ترین ایرادات این پروژه برشمرد و گفت: این برج‌ها در مکانی در حال ساخت هستند که بسیار شلوغ و پرتردد است و منجر به مشکلات بسیاری برای افراد می‎شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت برج‌های دوقلو توجیه اقتصادی ندارد، تصریح کرد: در حالی که بخش زیادی از مغازه های بازارهای شهرکرد خالی است، ساخت این سازه توجیه اقتصادی ندارد.

زمانیان خاطرنشان کرد: با شرایطی که این پروژه دارد به طور قطع منجر به معضلات اساسی برای شهر می‎شود.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول