اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیام «بشار اسد» به روسای جمهور تانزانیا و پاکستان

رئیس جمهور سوریه در 2 پیام جداگانه به همتای تانزانیایی و پاکستانی خود گزارشی از تحولات سوریه و توطئه برای دخالت در امور داخلی دمشق ارائه داد.

پیام «بشار اسد» به روسای جمهور تانزانیا و پاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الشرق الجدید»، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در 2 پیام جداگانه به «آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان و «جاکایا مریشو کیکوتی» رئیس جمهور تانزانیا گزارش مفصلی در مورد تحولات سوریه ارائه داد.

«فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با رئیس جمهور پاکستان پیام اسد را به وی ارائه داد، زرداری نیز با اشاره به روابط برادرانه دو کشور بر لزوم تقویت این روابط در همه زمینه‌ها تأکید کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین بر اهمیت توقف خشونت در سوریه و خروج از بحران تأکید کرد و افزود که کشورش از گفت‌وگوی ملی در سوریه حمایت می‌کند و با احترام به حاکمیت و استقلال این کشور مخالف دخالت نظامی در سوریه است.

از سوی دیگر پیام اسد به رئیس جمهور تانزانیا را «حسام الدین آلا» معاون وزیر امور خارجه سوریه به «غالب بلالی» معاون رئیس جمهور تانزانیا در «دار السلام» تحویل داد.

بلالی در این دیدار بر حمایت کشورش در سازمان ملل از موضع سوریه تأکید کرد و افزود که دار السلام با هرگونه اقدامی در مورد سوریه که در تناقض با قانون بین المللی است مخالفت خواهد کرد.

معاون وزیر امور خارجه سوریه نیز در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات سوریه و اقدامات ضد سوری در برخی محافل بین المللی که در تضاد با قانون سازمان ملل است، ارائه داد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول