اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی:

سقوط حکومت بشار اسد به سود اسرائیل است

رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی و رئیس مرکز امنیت داخلی این رژیم تاکید کرد براندازی نظام سوریه منفعت خالص برای اسرائیل است.

سقوط حکومت بشار اسد به سود اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس، کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از ژنرال «عاموس یادلین» گزارش داد: هر کس نمی‌تواند بفهمد که براندازی نظام سوریه منفعت خالص برای اسرائیل است در آن صورت درک درستی از اوضاع منطقه ندارد.

وی که در کنفرانس سالانه مرکز تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: مصلحت اسرائیل در این است که نظام سوریه تضعیف و ساقط شود زیرا سقوط این نظام به معنای برچیده شدن محور ایران، سوریه و حزب‌الله است که مخالف اسرائیل است.

یادلین تصریح کرد: در نتیجه سقوط سوریه، مقاومت در لبنان سپس در ایران تضعیف خواهد شد و هرگز بازوهای قدرتمند ایران در منطقه بازنخواهد گشت و این به نفع اسرائیل است.

وی در ادامه نسبت به رشد قدرت ارتش سوریه هشدار داد و وقوع جنگ بین اسرائیل و سوریه را بعید ندانست و افزود که سخن بر روی جنگ واقعا سخت علیه اسرائیل است که طی آن ارتش سوریه عمق اسرائیل را با هزاران موشک پیشرفته هدف قرار خواهد داد.

تا کنون مقامات صهیونیست‌ بارها تاکید کرده‌اند که آنچه در سوریه اتفاق می‌افتد، به نفع اسرائیل است همچنانکه رژیم صهیونیستی از جمله پیشتازان در حمایت از تروریسم برای برهم زدن ثبات و امنیت در سوریه بوده است.

انتهای پیام/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول