اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه جیرفت:

مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی جیرفت تجلیل می‌شوند

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و شرکت در نماز جمعه از جمله برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه است.

مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی جیرفت تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی بعد از ظهر امروز در دیدار فرمانده و شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با امام جمعه جیرفت اظهار داشت: بخش عقیدتی و سیاسی عامل اصلی موفقیت پاسداران و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که «هنر عقیدتی سیاسی این است که دل‌ها را به سوی خدا می‌برد»، افزود: این ارتباط با خداوند بود که توانستیم طی هشت سال دفاع مقدس به تنهایی و با کمترین امکانات و تجهیزات در مقابل تمام قدرت‌های جهان دلاورانه و محکم ایستادگی کنیم. 

کمالی تصریح کرد: تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و شرکت در نماز جمعه از جمله برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه است.

وی با ارائه گزارشی از برنامه‌های عقیدتی این نهاد مقدس ابراز داشت: گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، نشست بزرگ حکمت مطهر، کوهنوردی پاسداران و سربازان از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت است.

انتهای پیام/80001/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول