اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از انجمن سینمای جوان اصفهان

پنج مقام در جشنواره «فیلم و عکس همراه» نصیب اصفهانی‌ها شد

سرپرست انجمن سینمای جوان اصفهان گفت: در جشنواره «فیلم و عکس همراه تهران» چهار نفر از انجمن سینمای جوان اصفهان توانستند پنج رتبه‌ کسب کنند.

پنج مقام در جشنواره «فیلم و عکس همراه» نصیب اصفهانی‌ها شد

سید محمد طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره 6 اردیبهشت ماه سال‌جاری در پردیس سینما گالری ملت برگزار و در آن نفرات برتر اعلام شدند.

وی با اشاره به اینکه از انجمن سینمای جوان اصفهان نیز در این جشنواره و در بخش فیلم کوتاه شرکت کرده بودند، تصریح کرد: احسان محمدی در بخش ویژه صاحب مقام دوم شد و امیر ابوالحسنی یکتا نیز در بخش ویژه فیلم و سامسونگ شایسته تقدیر شد.

سرپرست انجمن سینمای جوان اصفهان افزود: بهنام تاج میرریاحی و مهدی سرکلان نیز توانستند در بخش اصلی فیلم این جشنواره لوح تقدیر را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت و کسب مقام دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان اصفهان در جشنواره‌های گوناگون نشان از تحولی بزرگ است، اضافه کرد: این نشان از آینده درخشان سینمای اصفهان است که با کمترین امکانات می‌توانند در جشنواره‌های مختلف خوش بدرخشند.

طباطبایی ادامه داد: فیلم‌های خوبی در جشنواره «فیلم و عکس همراه تهران» ارسال شده بود و اصفهان هم توانست با این فیلم‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه آموزش در انجمن سینمای جوان اصفهان هدف اصلی است، تاکید کرد: ایجاد بازار کار و حمایت از تولید فیلم در سینمای اصفهان و کشور باید به عهده مسئولین در سازمان‌های مختلف باشد و اینگونه پشتیبانی‌ها در تمام برهه‌های زمانی باید از هنرمندان در شاخه سینما انجام گیرد.

انتهای پیام/63007/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول