اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان قم:

10 کشتی‌گیر قمی عضو تیم‌های ملی هستند

دبیر هیئت کشتی استان قم از عضویت 10 کشتی‌‌گیر قمی در تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان خبر داد.

10 کشتی‌گیر قمی عضو تیم‌های ملی هستند

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: حضور همزمان این تعداد کشتی‌گیر در اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در تاریخ کشتی قم بی‌سابقه و نشان از توانمندی و ظرفیت غنی کشتی قم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه به تلاش‌هایی که در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، آموزش اصولی با بهره‌گیری از مربیان مجرب و با دانش و همچنین حمایت از کشتی صورت گرفته، قم توانسته به جایگاه بسیار خوبی در کشتی کشور دست یابد.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: در حال حاضر کشتی‌گیران قمی در تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشتی فرنگی و همچنین تیم ملی کشتی آزاد رده سنی بزرگسالان عضو هستند و خود را برای مسابقات جهانی و آسیایی سال 2013 آماده می‌کنند.

وی اضافه کرد: محمدجواد رضایی، مهدی مراد حاصلی، مهدی ابراهیمی و علی فتاحی‌منش در تیم ملی رده سنی نوجوانان کشتی فرنگی کشورمان عضو هستند و در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی این تیم که در منطقه آزاد ارس استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است، به سر می‌برند.

رضایی خاطرنشان کرد: این در حالی است که دو کشتی‌گیر قمی نیز عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان هستند که این کشتی‌گیران امیرحسین مولایی در وزن 74 کیلوگرم و یحیی جساس در وزن 96 کیلوگرم نفرات اول و سوم آخرین انتخابی تیم ملی جوانان محسوب می‌شوند.

وی به یکی دیگر از کشتی‌گیران جوان قمی عضو تیم ملی اشاره کرد و بیان داشت: علی زینتی‌رفاه در وزن 84 کیلوگرم قهرمان کشور در سال 89 است که در حال حاضر یکی از نفرات دعوت شده به انتخابی تیم ملی رده سنی بزرگسالان کشتی فرنگی کشورمان به شمار می‌رود.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: چهره شاخص کشتی فرنگی استان قم هادی علیزاده پورنیا محسوب می‌شود که دارنده نزدیک به 10 مدال از مسابقات مهم برون مرزی اعم از جهانی، آسیایی و بین‌المللی است و آخرین مدال خود را که رنگ نقره‌ای داشت از مسابقات قهرمانی سال 2013 آسیا کسب کرد.

وی به دهمین کشتی‌گیر قمی عضو تیم‌های ملی اشاره کرد و یادآور شد: روح‌الله نعمتیان در وزن 60 کیلوگرم رشته کشتی آزاد تنها آزادکار قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی محسوب می‌شود که با توجه به توانایی و استعداد خود می‌تواند به عضویت تیم ملی هم دربیاید.

انتهای پیام/2258/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول