اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر خارجه مصر امروز با «جان کری» دیدار می‌کند

وزیر امور خارجه مصر که در چارچوب هیئت پیگیری طرح صلح عربی به واشنگتن سفر کرده است، امروز با همتای آمریکایی خود دیدار می‌کند.

وزیر خارجه مصر امروز با «جان کری» دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «محمد کامل عمرو» به نمایندگی از سوی کمیته پیگیری طرح صلح عربی با «جان کری» دیدار می‌کند.

عمرو و کری تحولات طرح عربی و تلاش‌های کری در خصوص تحقق صلح بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی و بازگرداندن دو طرف به میز مذاکرات را بررسی خواهند کرد.

از سوی دیگر کمیته پیگیری طرح صلح عربی شب گذشته در مقر سفارت مصر در واشنگتن به ریاست شیخ «حمد بن جاسم» وزیر خارجه قطر و رئیس این کشور و در حضور «نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب تشکیل جلسه داد.

در این نشست مواضع کشورهای عربی درباره طرح صلح عربی و تلاش‌های آمریکا و کری برای ازسرگیری مذاکرات مستقیم سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این نشست کامل عمرو، «ریاض المالکی» وزیر خارجه فلسطین، «ناصر جوده» وزیر خارجه اردن، شیخ «خالد الخلیفه» وزیر خارجه بحرین و سفرای عربستان و لبنان به عنوان نمایندگان کشور خود حضور داشتند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول