اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدی چمران:

تحولات زیربنایی در قم مشهود است/ آبادانی قم سرعت گرفته است

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: تحولات خوبی در خصوص مسائل زیربنایی قم دیده می‌شود که طرح حرم ـ جمکران یکی از مهمترین آنهاست و جایگاه خاص خود را دارد.

تحولات زیربنایی در قم مشهود است/ آبادانی قم سرعت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی چمران در حاشیه سفر به قم و دیدار با علما و مراجع با اشاره به اقدامات شهرداری قم در سال‌های اخیر اظهار کرد: در طول دوره مدیریت جدید زمانی که به قم وارد می‌شویم تغییرات را نسبت به گذشته شاهد هستیم و این امر کاملا محسوس است.

وی افزود: تحولات خوبی در خصوص مسائل زیربنایی قم دیده می‌شود که طرح حرم ـ جمکران یکی از مهمترین آنهاست و جایگاه خاص خود را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری‌ها می‌توانند در همه مناطق به ویژه در شهرهای بزرگ همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته باشند گفت: این امر در شهری مانند قم هم در حال نهادینه شدن است و نتیجه آن در عمران و آبادانی شهر دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در قم مشکلات فراوان و عقب‌ماندگی‌های چندین ساله حتی پیش از انقلاب وجود داشته و دارد و جمعیت قم هم روز به روز در حال افزایش است بنابراین شهرداری و شورای شهر باید با همکاری یکدیگر سعی در حل این معضلات داشته باشند و در این میان جلب همکاری‌های مردمی از اهمیت خاصی برخوردار است.

چمران با تاکید بر همکاری بیشتر میان مردم و مدیران شهر در زمینه تغییر چهره شهرها و روستاها خاطرنشان کرد: این امر در قم شکل گرفته و به یقین موجب پیشرفت و آبادانی بیشتر این شهر خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول